5

1.9K 105 45
                                    

Jennie dudaklarına yapışan Jungkook'u kendinden ittirmek için,ellerini göğüsüne koydu. Bütün gücüyle Jungkook'u geriye itmeye çalıştı. Ancak Jungkook... o fazla güçlüydü.

Yerinden kıpırdamamıştı bile.

Jennie'nin küçük dudakları,Jungkook'un büyük dudaklarının arasında kaybolup gitmişti âdetâ.

Jungkook,Jennie'nin dudaklarını ıstırınca, Jennie'nin ağzından belli belirsiz bir inleme çıktı.

Jungkook, daha fazla ileri gitmek istemiyordu.
Bu yüzden Jennie'den ayrıldı.

İkili nefes nefese kalmıştı.

"B-babacık neden böyle biyşey yaptıyn ki?"

Jennie'nin korkudan veya da heyecandan atan kalbini Jungkook,çok net duyuyordu.

Jungkook gülümsedi,

"Sana ne? Yapmak istedim ve yaptım."

Jennie sessiz kaldı. Ne derse desin,azar yiyecekti.

"Şimdi kalk ve odana git. "

Jennie şişmiş ve biraz da kızarmış olan dudağında elini gezdirdi. Derin nefes verdi.
Sorgulamadan,odasına doğru ilerledi.

-
Jungkook,uyuyan kediciğine seslenmişti

"Jennie kalk ve mutfağa gel!"

Jennie, zaten uyanıktı. Uyuyamamıştı,o öpücükten sonra. Ki bunu jungkook'da çok iyi biliyordu.

Jennie,babacığının sesiyle yattığı yerden kalkmış ve adımlarını mutfağa doğru çekmişti.

Jungkook beyaz önlüğü ile, kahvaltı hazırlıyordu.

Bir kaç dakika sonra işini bitirmiş,masayı hazırlamıştı.

Sessiz bir şekilde yiyorlarken, Jungkook konuşma kararı aldı. Çünkü bu sessizlik onu germişti.

"Ee,"dedi Jungkook,sudan bir yudum aldıktan sonra, "bugün nasıl hissediyorsun?"

Jennie ellerini çenesine koydu, "düşünceliyim,babacık"

"Hm. Neden?"

Jennie omuzunu silkti

"Çünkü beni öyptün"

Jungkook kahkaha attı,

"Eğer öyleyse düşünceli olma bebeğim. Çünkü bu tekrarlanacak. "Masadan kalkarken fısıldadı Jungkook, "bir büyüsen Jennie.. sana daha fazlasını yaşatacağım."

-

Evett

Diğer bölümde Jennie'yi büyümüş halde göreceksiniz. :)

 I like my daddy- Jenkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin