2

1.9K 93 49
                                    

Küçük Jennie, sızmış olduğu yerden gelen ayak sesleriyle uyandı. Uykusu babacığına göre, derin değildi. Neredeyse en ufak bir seste uyanabiliyordu.

Gelen ses yüzünden korkmuştu "b-babacık?"

Jennie'nin bulunduğu oda küçük ve karanlıktı,bu yüzden açılan kapı içerisini aydınlatmıştı.
gelen ışınlar gözünü almıştı.

"Jennie,cezan bitti. Şimdi beni takip et."

Jennie kurumuş gözyaşları mutluktan akmaya başladı.
Sonunda,,diye geçirdi içinden.
Babacığı görmesin diye göz yaşlarını hızlıca sildi ve Jungkook'u takip etmeye başladı.

Büyük ihtimalle Jennie'yi mutfağa götürüyordu.

"Babacık,mutfağa mı gidiyoyuz?" Diye sordu Jennie.

Jungkook bu soruyu cevaplamadı. Çünkü gelmek istediği yere;yani mutfağa gelmişti.

"Sana mama hazırlyacağım. Uslu bir kız ol ve beni bekle."

Jennie,Jungkook'un emir veriyormuş gibi konuşmasını hiç sevmiyordu.
Ancak elinden bir şey gelmezdi.

"Peki,babacık."diye mırıldandı Jennie.

Jungkook bir süre sonra yaptığı mamayı Jennie'ye yedirdi.
Halâ ona sinirliydi. Ve bunu belli etmek istemiyordu. Onu kırdığını da biliyordu ancak Jennie bunu gerçekten de hak etmişti.

"Film izlemek ister misin tatlım?" Diye sordu Jungkook.

Jennie gülümsedi.
Film izlemeyi çok seviyordu, "evet izyeyim!!"

Jungkook hızla sandalye de oturan Jennie'yi kucağına aldı ve solana doğru ilerledi.
Jennie'yi koltuğa oturttu ve film seçmeye başladı.

"Korku filmi izlemek ister misin Jennie?"

Jennie hızla başını iki yana salladı, "hayıy babacık! İstemiyorum,çok koykunç!"

Jungkook cevabını almıştı.
Gülümsedi ve korkan kızını önemsemeden  filmi başlattı.

Böyle bir şeyi yapıyordu çünkü, halâ kendine kızının başka birisini öpmesini yediremiyordu.

**

Daddy olayı; erkek olan kişi(veya da kız) kızı satın alıyor. Ve onda cinsel ihtiyaçlarını gideriyor. Satın alan kişi; babacık oluyor. Satılan kişi ise;kedicik.

Kitapta ki kurgu; Jennie küçükken annesi ve babası tarafından bırakılıyor. Bunu gören  biri onu satmak istiyor. Jungkook bunu görünce onu satın alıyor. Amacı;ona şimdi bakmak büyüyünce cinsel ihtiyaçlarını gidermek.

Ama gerçekten de öyle mi olacak?
Az sonra,fln öpsjdcksk

 I like my daddy- Jenkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin