1 kaç ay sonra
-
"Jennie.!"Jennie,oyuncakları ile oynamaya o kadar dalmıştı ki, babacığını duymuyordu bile.
Jungkook yeniden Jennie'ye seslendi,
"Sana sesleniyorum,duymuyor musun?!"
Jungkook, sinirli tavrını takınarak Jennie'nin odasına girmişti. Jennie açılan kapıyla irkilmişti.
"Jennie üzerini giyin,markete gideceğiz."
Jennie 'market'kelimesini duyunca yüzüne ufak ve bir o kadar da şirin bir tebessüm yerleştirdi. Markete gitmeyi çok seviyordu. Çünkü babacığı ona her istediğini alıyordu.
Bunun bilincinde olduğundan hızla oyuncaklarını kenara çekmiş ve yürüyebileceği bir alan bırakmıştı kendine.Jennie dolaba paytak adımlarla ilerlemiş ve zoraki dolabın kapağını açabilmişti.
Şansına hemen Elsa'lı tulumunu görmüş,hemen onu çekip almıştı.Tulumu giymek biraz zor olacaktı.
Jungkook yüzüne arsızca bir gülümseme yerleştirmişti"Yardım istiyor musun?"
Jennie kafasını olumlu anlamda salladı, evey,babacık yütfen."
Jungkook ağır adımlarla Jennie'ye yaklaştı.
Şuan istediği şeyi alabilirdi ancak, biraz daha büyümesini bekleyecekti.Fazla üzerinde durmadan, Jennie'ye tulumu giydirdi.
Bu iş onu zorlamıştı."Tamamdır. "
Jennie'yi kucağına aldı ve, markete doğru ilerledi.
Kısa bir yolun ardından markete gelmişlerdi.
Jungkook bir sepet aldı ve kendisinden çok Jennie'nin ihtiyaçlarını gideren şeyler aldı."23134 won."
Kasiyere parayı ödedikten sonra eve dönmüşlerdi.
-
"Babacık aldığımız büyün abuy cubuyları denemek istiyoyum!"Jennie,mutfakta ki babacığına doğru seslendiği sırada,babacığı sinirliydi.
Çünkü,arkadaşı Hoseok'un kediciği telefon ile Jungkook'u arayıp Jennie ile konuşmak istediğini söylemişti.Jennie kimse ile konuşmayacaktı.
O sadece Jungkook'un du.
Bir an, Hoseok'un kediciği ile Jennie'nin bir aşk ilişkisi içerisinde olduğunu düşündü de.. Tanrım.. bu sadece daha da sinirlenmesine yol açtı.
"Babacık şana sesleniyoyum" jennie, babacığının yanına gelmiş,eli ile bacağına dokunuyor,dikkat çekmeye çalışıyordu.
"Ne var?!"
Jennie kaşlarını çattı.
Babacığı neden bağırmıştı ki Jennie'ye?"B-babacık,sadec-"
Jennie'nin sözü,Jungkook'un dudakları ile son bulmuştu.
-
Bir kaç bölüm daha sonra,Jennie büyüyecek :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I like my daddy- Jenkook ✔
FanfictionKim Jennie babacığından hoşlanarak en büyük hatayı yapmıştı zaten. -7 ağustos 2019 Eşcinselliği desteklemeyenler kitabımdan siktir olup gidebilir.