To nigdy nie będzie miało więcej, bo to jest tzw niewypał, pozdrawiam Monike, mam nadzieję, że obudziłam twoje wspomninia plus muszę pisać JEBANY ARTYKUŁ NAUKOWY, bo jestem naukowcem idk czy wiecie
Witaj w najlepszej książce o upadku moralnym człowieka na polskim Wattpadzie! Razem z nami wybierzesz się w podróż w głąb własnej świadomości, poznasz swoje najgłębiej skrywane żądze i zdemaskujesz naturę człowieka. Wspólnie z bohaterami przeniesiesz się w świat XX-wiecznego uniwersytetu, aby na własnej skórze poczuć, do czego prowadzi wyzysk drugiej osoby i jak daleko ta osoba musi zajść, by przestać być człowiekiem. A to wszystko w słodkiej otoczce zwykłego hejtu na kapitalizm w jakiejkolwiek postaci.
Powiem szczerze, że to wyżej to swoisty clickbait, chociaż ten fragment o kapitalizmie jest akurat bardzo trafny. Mimo wrodzonej arogancji, nie chcemy wyjść na aż tak zakochane we własnej twórczości, by uznawać same siebie za odkrycie obecnej epoki. Ale zaraz... Same siebie? Co się tak właściwie stało, Nadyjko czarna i mroczna? Otóż nie piszę tego sama.
Razem z @j_hillhouse, moją drogą Moniką i przyjaciółką, postanowiłyśmy spełnić swoje fantazje i zademonstrować Wam magię przyjaźni w dość kontrowersyjnej formie. Stworzymy historię, dość autonomiczną, w stylu dark academii, a więc możecie się domyślić, co będzie się działo.
Oczywiście jesteśmy bardzo popularne i Netflix postanowił zrobić z tego serial. Macie zwiastun:
Startujemy we wrześniu, jak zwykle betuje Kamilka, a rozdziały będą bardzo długie. Bo taki mamy kaprys.
Dziękuję i miłej nocy.
N. Mroczkowska