34 - Super M

302 16 10
                                    

Normalde uzun zamandır bölüm atmıyordum ama dayanamadım. Öncelikle grup aşırı iyi ama grubun adı çok iğrenç fjaödkal

Grup efsanelerden oluşuyo sm adını amerikada da tanıtmak için yapıyor çok belli. Ama EXO-Ller sm NCT'yi amerikada tanıtmak için yaptığını düşünüyor ve bu yüzden birsürü nefret aldı NCT. NCT zaten Amerika'da tur yaptı ve gayet Amerikada ünlü bir grup. Hatta bugün Katy Perry ile bile fotoğrafları geldi. Zaten Amerikada tanınan ve tur yapan bi grubu SM niye tekrar amerikada ünlü etmek için böyle bi grup kursun?

Bir EXO-L olarak cidden fandomımın yaptıklarından utandım. Gece #SuperGroupDisbandParty (Süper Grup dağılma partisi) dünya gündeminde top5'a girdi... NCTye sallayan birçok kişi gördüm. "SM NCT için o kadar uğraştı ama flop kaldı şimdi üyelerimizi kullanıyor." "NCT her b*kta olmak zorunda mı?" Gibi cümleler gördüm ve cidden aşırı sinirliyim şu an.

NCT flop falan değil. Kpop dinleyen kime sorsan NCT bilir ve en az bi şarkısını dinlemiştir.

Öncelikle Taeyong ve Mark 6-7 aydır turdalardı ve daha 15-20 gün önce bitti tur. Ayrıca tur varken Superhuman albümü çıkardılar. Tur bitti ve şimdi Japon albümü çıkarıyorlar + Super M debutu için çalışıyorlar. SM cidden çocukları aşırı yordu ben de isterdim Taeyong ve Mark dinlensin. Ama SM bilerek en popüler üyeleri seçmiş ve doğal olarak Tae ve Mark da var.

Çocuklar o kadar çalışıyor çabalıyor ama emeklerinin karşılığını bu saçma sapan şeyler yüzünden alamayacak.

"NCT'nin yaş ortalaması ne ki fandomının yaş ortalaması kaç olsun." Afedersiniz ama NCTzenlar gayet de büyük. Hatta çoğu en az 1 üyesinden büyük. Mesela ben Jisungdan büyüğüm. Jisung'dan küçükler de en fazla 2 yaş falan küçük oluyor genelde. Her neyse diyelimki küçük ama şu an NCTzenlar kesinlikle daha olgun davranıyor kusura bakmayın. Baek ve Kai kaç yıllık idoller istemeseler gruba girmeyebilirlerdi. Baekhyun dün veya önceki gün "Lütfen grubu destekleyin" dedi ama EXO-Ller "SM zorla söyletmiştir :pp" diyerek gezdi.

Grubunuzu üyelerinizi bu kadar seviyorsanız eğer grubu destekleyin çocuklarınız emek veriyor hani.

Bu arada grup da 1 yıllık olacakmış. Zaten seneye Baek ve Taemin askere gidecek. Askerlik yaşı gelenlerin yurtdışına çıkma yasağı olduğu için askere gitmeseler bile grupla olan aktivitelere katılamaz çünkü grup Amerika odaklı.

Billboard twda "#NCT # WayV ve daha fazlası" yazarak paylaşmış grubu... buna ben de sinirlendim zaten 2 grup kalmış yazmak zor değil? Ama bi tweet gördüm ve şöyle yazmıştı "NC* *AYV and more" o yıldızları yazınca ne oluyor ben anlamıyorum?

Neymiş OT9 istiyolarmış. OT9 cb yerine yeni grup kuruyomuş EXO'yu dağıtmayı planlıyormuş SM. Ben de çok istiyorum OT9 comeback. NCTzen olarak da artık toplu bi fotoğraf istiyoruz biz de üyeleri birarada görmüyoruz 1 senedir. Şu an Lucas ve Ten uzun zaman sonra diğer 2 üyeyle bile olsa yanyana gelebildiği için bile mutluyuz. Mutluluğumuzu rahat rahat yaşayamıyoruz resmen. Ayrıca SM EXO'yu dağıtmaya çalışsa Baekhyun ve Chen'i solo çıkış yaptırır mıydı? EXO SC Unit çıkarır mıydı? Şaka mısınız? Lay çinde 2 üye askerde diye grubu dağıtmaya çalışmış mı oluyo bunda SM'in suçu ne anlatır mısınız bi?

Biz gruba değil SM'e sövüyoruz diyolar ama çoğu tweet NCT üzerineydi. Sonra EXO-L NCT'ye laf atınca NCTzen da EXO-L'e laf atınca çocuk olmuş oluyoruz. Kusura bakmayın ama siz grubumuza laf atınca sessiz kalacak değiliz.

Neyse bu bölümü okuyan olur mu olmaz mı bilmiyorum ama bunu okuyorsanız lütfen grubu destekleyin. Çünkü çocukların bir emeği var ne olursa olsun. Şimdiden desteğiniz için teşekkürler ♡

NCT Tanıtım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin