24- WayV...

388 10 0
                                    

Olm WayV çine gitti OT21 foto göremiyoruz. İzninizle şimdi sme sövmeye başlayacağım.

NCT 127 ilk konserini gerçekleştirdi WinWin çinde diye konsere gidemedi. NCT 127 Gangnam turizm elçisi seçildi yayınlanan posterde WinWin yoktu bugün de. Cidden... kore çin arası bu kadar iğrençken neden Çin alt grubu çıkarttı?

Hayır yani Lay ve Victoria resmen orda kurban gibi. Onları geri getiremiyor şimdi de WayV'yi çine yolladı. Cidden 2019 albümünde WayV olmazsa şaşırmayacağım. Aşırı üzülüyorum.

WinWin yanlışlıkla çinde kendini NCT'den WinWin diye tanıttığı için özür diledi. Bilmiyorsanız diye söyleyeyim WayV, NCT'nin alt grubu olarak değil başka ayrı bir grup olarak geçiyor. Çünkü Kore Çin arası çok kötü ve Çin koreyle ilgili şeyler görmek istemiyor ülkesinde. NCT'den olduğu gözükmesin diye de kendi şirketleri var ayrı olarak Label V. Yani aslında kendi şirketlerinin olmasının ana sebebi bu. Bu yüzden WayV olarak değil NCT WinWin dediği için özür dilemek zorunda kaldı.

Hayır yani bi insan hiç mi akıllanmaz? İnsan bi düşünür ya "ay ben 2 kişiyi yolladım geri getiremiyorum hangi akıllan WayV'yi çine yolladım?" Diye.

Ha ayrıca daha Wayv teaserları çekildiğinde çinde bi marka protesto ediliyordu. Ve WayV teaserda o markayı giymişti ve inatla teaserları baştan çekmedi? Sonra da çocukları o durumda Çine yolladı. Resmen şirkette bulunan herkesi harcıyor. Umarım WayV 2019 albümünde olur yoksa çok çok çok üzülürüm. Ki düşüncem eğer olmazsa WayV'deki hiç bi üye kendi alt grubunda comeback de yapmaz WayV dışında. Lay gibi koreye boş gelip boş dönüyorlar.

Çin gerçekten çok bencil bi ülke abi ben hayatımda bu kadar slk bi ülke görmedim. WayV'yi geri istiyorum ben.

Belki şu an abartuyor olabilirim -Ki umarım abartıyorumdur da 2019 albümünde olurlar.- ama nedense olmayacaklarmış gibi hissediyorum zaten WinWin için de bugün tag falan başlatıldı winwin hala 127'da diye... Cidden yeniden bi Victoria Lay vakaası istemiyorum zaten Lay dönmüyor diye efkarlıyım :(

Neyse i love my babes but i hate sm

NCT Tanıtım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin