Multimedya:Buğlem Mira ve Beste
Burak Mirza'nın ağzından;
-Allah'ım resmen büyülendim. Ne kadar güzel ve tatlı bir kız. Birde utangaç... Ama kesin sevgilisi vardır çünkü böylesine güzel bir kız sahipsiz değildir elbet. Offf yine saçma sapan şeyler düşünmeye başladım. Ben en iyisi Ali'yi arayayım.🔥Kardeşim Ali🔥 Aranıyor.
-Brocum naber?
-İyidir brocum senden naber?
-İyi bende bir arayayım dedim.
-İyi yapmışsın kardeşim. Eee ne zaman çıkacaksın? Almaya geleyim mi seni?
-15-20 dakika sonra çıkacağım. Yok kanka gelme sen hava güzel yürüyeceğim ben.
-Sen bilirsin kanka. Ya şey sorucam işe alışabildin mi bari? Alışık değilsin ki sen çalışmaya.
-Yok bee kanka alıştım. Zaten biliyorsun babam istedi çalışmamı. Neymiş Efendim azıcık hayatın zorluklarını öğrenmem gerekiyormuş. Çalışmak öyle kolay değilmiş falan filan. Ama şuan memnunum.
-Memnunsan sıkıntı yok kardeşim.
-Aynen kardeşim. Ya şey diyeceğim akşam bir şeyler yapalım mı? Defne sen ben Buse Mercan falan. Ama Defne'yi sen ara ben çalışıyorum diye bana trip atıyor.
-Tamam kardeşim ben ararım onu. Hadi görüşürüz...
-Görüşürüz...
Telefonla görüşürken çoktan çıkma saati gelmiştir,hazırlanıp çıkar ve direk eve gelir.
-Buseğğğğğ nerdesin?
-Buseğğğğğ diye anırmasaydın çoktan burda olurdum...
-Sus kız abiye kızılmaz. Taş olursan valla...
-"Taş gibi kızım zaten" der ve kahkaha atar.
-İnşallah ironidir,inşallah ironidir...
İstemsizce kahkaha atmaya başlarlar.
-Abilerin Biriciği havuza girsek mi?
-Hadi girelim bakalım...
-"Yupppiii" diyerek abisine sarılır ve yanağından öper.
Aradan yarım saat geçer ve
-Buse Mercan kızım sorunlu musun? Başka bir yere havuza gitmiyoruz bahçemizdeki havuza gidiyoruz Güzel Kardeşim ne bu hazırlık?
-Abi hangi bikinim ve şortunu giysem diye düşünüyorum. Ama hala karar veremedim...
-Allah'ım iyiki sevgilim yok yarabbim. Yoksa bir Buse daha çekilemezdi...
-Benim istediğim aday bulunursa neden olmasın.
-Buse sinirleniyorum.
-Abicim sen git gir ben hemen geliyorum...
-İnşAllah...
Burak Mirza havuzdan çıkmış şezlonga giderken Buse çaktırmadan gelir ve abisini tekrar havuza iter.
-Hoppp! Güle güle abiciğim...
-Kızım sen baş belası mısın?
-Hayır sadece intikamımı alıyorum.
-Ya sabır...
Buse Mercan abisine;
-Abi hadi fotoğraf çekinelim de instagramda paylaşayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚖️ZIT BÖLÜMLER💉
Novela JuvenilBolca eğleneceğiniz,keyif alacağınız, bazen hüzünleneceğiniz bir hikaye sizleri bekliyor. Zıt Bölümler tam size göre... İyi okumalar :")