Multimedya:Burak Mirza
Buğlem Mira'nın ağzından:
Şuan nerde miyim? Aşık olduğum adamın elini tutuyorum ve hastaneye gidiyoruz? Neden mi benim yüzümden. Fayda etmez ama keşke onun yerinde ben olsaydım...-Nabız alamıyorum.
-Lütfen şaka yaptığınızı söyleyin lütfen.
-Hanımefendi sakin olun ve biz de işimizi yapalım...
-"Burak seni çok seviyorum bunu unutma tamam mı? Sana bir şey olursa yanına geleceğimi de unutma! Sana aşığım..." der ve saçından öper.
-Hasta normale dönüyor durum stabil.
-Allah'ım sana sonsuz şükürler olsun!
-Artık üzülmeyin lütfen!
-"Denerim" der ve tebessüm eder...
Hastaneye gelmişlerdir ve Burak Mirza bir anda yine fenalaşır...
-Bir şey oldu. Neden cihazlar ötmeye başladı? Bir şey yapın lütfen!
-Hanımefendi artık gelemezsiniz. Lütfen zorluk çıkarmayın...
Buğlem kafasını sallar ve gider koltuğa oturur.
-Yiğidimin son hali böyle mı olacaktı? Ben ona baktığımda o bakamayacakmıydı? O bana cevap veremeyecekmiydi? Offf! Allah'ım bana dayanma gücü ver yarabbim...-Hemşire Hanım bakar mısınız?
-Bakarım ama Doktor Bey kızmasın?
-Efendim o şuan hastanede değil...
-İyi madem. Biriniz amboyu verin çabuk...
-Monitörü bana çevirin!
-Arkadaşlar biraz hızlanın lütfen...
-Amboyu bırakma ben de kalp masajı yapacağım.
2 dakika sonra;
-Durum stabil ama Tomografi istiyorum. Sonuçları da Ali Kemal Hoca'ya bildirmeyi unutmayın.
-Peki Hemşire Hanım!
Buse Mercan'ın ağzından;
-Ali lütfen daha hızlı git!
-Kızım gidiyorum zaten iyice hızlanırsam kaza yaparız...
-Gerekirse yapalım! Hadi hızlan.
-Ya şuan bunları hem ağlayıp hem nasıl söyleyebiliyorsun? Buğlem ile konuşurken daha soğukkanlıydın! Yani bana öyle geldi.
-Soğukkanlı olmak zorundaydım. Bunlar ilk görüşte aşık oldu. Kız kendini suçluyordu,ağlıyordu ne yapsaydım bende ağlayıp iyice mi üzseydim? Belli etmemeye çalıştım... Güçlüdür benim abim bir şey olmaz ona.
-Olmayacak aklından bile geçirme!!
Buğlem Mira'nın ağzından;
-Offf! Yoğun Bakımdan niye kimse gelmiyor bu tarafa? Kaç kişi girdi içeriye ama bir kişi bile çıkmadı... Yok ben dayanamayacağım. Allah'ım sen Yiğidim'i benden alma yarabbim...
-Buğlemmm!
-Buse!
-İyi misin? Buğlem Mira.
-Nasıl iyi olayım?
-Lütfen! Güçlü ol... Olmak zorundasın. Abime şuan dua etmekten başka bir şey yapamayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚖️ZIT BÖLÜMLER💉
Novela JuvenilBolca eğleneceğiniz,keyif alacağınız, bazen hüzünleneceğiniz bir hikaye sizleri bekliyor. Zıt Bölümler tam size göre... İyi okumalar :")