5

11.3K 379 17
                                    

Il aud cum da sa tipe insa nu il las ambaland masina si iesind imediat de pe poarta aceasta inchizandu-se in urma noastra .

-Nici macar nu sti unde trebuie sa mergem

- Ba da , spun in timp ce ii arat locatia pusa deja pe gps .

ajungem in 20 de minute la firma si il urmez grabita in lift . Aici in lift mai era o tipa blonda care se tot freca de Adam insa nici acestuia nu ii displacea . Ajungem la etaj si il vad pe bunicul zambind spre noi si ma duc sa-l iau direct in brate . in jur mai erau niste angajati asa ca ma prezinta drept nepoata lui. Lumea ma saluta politicos si vad si fețele celor 3 baieti de aseara pe care aflu ca ii cheama Robin, Josh si Alan, ma imprietenesc si cu o fata Roxana dar toata lumea o striga Roxi .Ziua a trecut foarte repede si am decis sa merg cu Roxi acasa si dupa sa imi mai arate orasul. Cand sa iesim pe usa imi amintesc ca ,cheiile de la masina sunt la mine asa ca il caut pe Adam prin firma pentru a i le da,o tarasc si pe roxi dupa mine ca e foarte mare firma asta si sa nu pic cand are o intalnire  de una singura .

intr-un final il gasesc pe un hol iesind dintr-o camera destul de nervos iar dupa el o fata mai mult dezbracata care se tinea ca un caine dupa el . Ma uit cu o spranceana ridicata spre scena din fata mea nestiind ce s-a intamplat. Cand ma vede se opreste in fata mea aparandu-i un zambet pe fata si luandu-ma in brate. Nu stiam ce se intampla asa ca ii fac jocul si ii raspund la imbratisare.

-Prefa-te ca esti iubita mea , te rog , repede , imi sopteste la ureche in timp ce ne imbratisam . Ne dezlipim din imbratisare si acesta ma trage inspre pieptul lui punandu-mi mana pe talie si zambind catre fata din fața noastra .

-Cine e curva asta? sare fata din fața noastra insa nu apuca sa mai zica ceva ca Roxi o injura iar pe  Adam il simt cum se tensioneaza  .

-Nu este o curva, este iubita mea ,viitoarea mea nevasta spune in timp ce isi pune din nou mana pe talia mea iar eu doar stau langa el si ii zambesc cald.insa ma ia prin surprindere cand se apropie de mine si ma saruta scurt si o aud pe acea fata cum pufneste pe nas nervoasa si pleca din fata noastra .

-Ce dracu a fost asta ? spun si il imping de langa mine stergandu-mi buzele.

- De parca nu ti-a placut , spune cu un zambet tamp, oricum iti multumesc ca m-ai ajutat , nu mai scap de panarama asta , am fost cu ea o noapte si crede ca suntem impreuna .

-Nu ,nu mi-a placut spun foarte serioasa spre el, am venit sa-ti dau cheiile de la masina , eu plec cu Roxi.

--Unde te duci?

-Ce te intereseaza?spun si plec arucandu-i cheile .

-Tu si Smith? imi arunca Roxi o privire ca de cupidon

-Nu , nici gand , nu stiu ce a fost asta deci nu ma intreba.

- Lasa ce a fost aici dar am vazut ce priviri va dadeati pe holori.

-Nici macar nu m-am uitat la el , spun amuzata.


Urcam in masina ei si ma duce intai acasa sa ma schimb si dupa mergem la ea sa se schimbe.

-Auzi? ma intreaba Roxi cu un zambet larg pe fata cand suntem in fata usi.

-Uimeste-ma ii spun deschizand usa si intram in casa.

-Asta nu e casa lui Smith? spune tot cu un zambet tamp pe buze.

-Acum e a mea, spun in timp ce-o trag spre camera mea. Uite m-am trezit cu baiatul asta in casa deci nu pot sa-ti spun mai mult decat stiu . Bunicii si parintii mi-au zis ca o sa am un asa zis coleg de casa insa nu am stiut ca vorbesc serios cu chestia asta asa ca si eu am fost socata sa-l am in casa.

-Cred ca Trixie ar vrea sa fie in locul tau , spune si rade

-Cine e Trixie , o intreb curioasa

-Tarfa companiei , toata lumea o foloseste evident e fata ce se tinea dupa Smith.

-A ,am inteles zic zambind ,dar de ce ii spui Smith si nu Adam? o intreb curioasa

-Noi ne cunoastem din copilarie si asa m-am obisnuit sa-i spun.

-Eu sunt gata , zic iar Roxi se ridica de pe pat iesind din camera cu mine in spatele ei. Ne indreptam catre masina ei si ea se urca la volan iar eu pe scaunul din dreapta. incepem sa povesim amintiri din copilarie si fel si fel de prostii si nu e de mirare ca ne-am imprietenit asa de repede cand avem atatea in comun.

AdamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum