sevgili mark,
şu an her ne kadar göz yaşlarımdan dolayı kağıt ıslansada sana söylemek istediğim bir takım sözüm var.hey daim sevdiğim ama beni asla sevmeyen adam, bugün güzel gülüşüne de veda etme kararı aldım. büyük ihtimal bunu bulduğunda her şey çok geç olacak, sen baloda yine başka bir kızlayken gösterilecek yıl sonu slaytının birden kesilip yerine kamera kayıtları belirmiş olmalı, şaşırdın mı?
şimdi ise ekranda mektupları evimde sakladığımı söylediğimden eve gelmiş olmalısın, yüz ifadeni tahmin edemiyorum sevdiğim. sanırım sadece ruhsuz normal bir mark olacak.
bu arada isminin ne olduğunu bilmediğim bilsem de söyleyemeyeceğim mezarcı abilere söyler misin yanıma bebeklik örtümü koysunlar çünkü o örtü olmadan rahat bir uyku çekebileceğimi sanmıyorum.
biliyorum asla hissedemeyeceğim veya bilmeyeceğim ama bana bir kere sarılır mısın? yapmayacağını bilsem de bahşeder misin o güzel dudaklarını dudaklarıma?
senden bir isteğim var mark, minji'nin sağlığına kavuşmasını sağlayın, buna ihtiyacı var. biliyorum bazen bilerek yapıyor ancak yine de tedavi görmeli.
yukarıda ailemin yanında asla olamayacak olsam bile gerçekleri bildiğin için artık küçük donghyuck mutlu.
ve teşekkür etmek istiyorum mark, en azından senin gibi biri hayatıma girdiği için. ilk ve sonum olduğun için sana minnetarım.
bir de kesin karar almamı ne sağladı biliyor musun? sizin evin kayıtlarını alan ve yok eden kişinin sen olduğunu öğrendim, itibarınızı yok etmemek için ortadan kaldırmışsın. kardeşinin yalan söylediğini biliyormuşsun, en azından geri kalanı benden öğrendin.
gideceğim yer güzel olmayacak biliyorum ama senden son bir şey isteyeceğim sevdiğim, lütfen pişman ol, lütfen.
mark çok üzgünüm ama geç kaldın, geç kalmamanı söylemiştim. ilk ve son sevdiğim hala seni seviyorum.
-donghyuck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
first and last, markhyuck
Fanfiction"ilk ve sonum olduğun için sana minnettarım." ╰ mark lee & lee donghyuck ╰ diary, short story [ angst au ] rahatsız edebilecek, kimisini etkileyecek içerikler barındırır. lütfen bu uyarıyı dikkate alarak okuyun. ©siamofette