Criss.
M-ai rănit. Ți-ai bătut joc de iubirea mea și ai distrus ultima fărâmă de fericire din mine. Și te-am iubit. Te-am iubit enorm de mult. Am riscat atâtea pentru tine. Am dat dracu toți prietenii care erau lângă mine pentru că nu îi suportai. Mi-ai pierdut cea mai bună prietenă, mi-am pierdut cel mai bun prieten, am pierdut o relatie frumoasă, m-am pierdut pe mine, iubindu-te pe tine. Pentru mine nu mai conta nimic înafară de prezența ta. Si părea că și tu mă iubești, stii? Părea că si ție iți pasă de mine. Doar părea. Ia spune-mi. Cat de ușor a fost să mă lași baltă pentru atâtea fete? Cum a fost să mă înjuri pentru că am facut acelasi lucru pe care și tu l-ai facut? Cum a fost să dai dracu singura persoană care a fost lânga tine si care iți ierta toate crizele de nervi, toate injuraturile, tot ce faceai? Si as fi iertat tot, as fi trecut peste tot, ti-as fi iubit defectele, as fi continuat sa fiu langa tine indiferent de cate crize de nervi si de gelozie imi faceai. Dar sa stii ca nu regret ca te-am iubit, nu regret că în 6 luni am crescut lângă tine, regret doar ca nu ai stiut sa iubesti ceva ce te iubea. Acum s-a terminat tot, pentru totdeauna, s-a terminat tot ce a fost intre noi, iar tu o sa ramai un trecut si atâta tot.
CITEȘTI
Tuturor persoanelor pe care le-am iubit
CasualeAici sunt câteva cuvinte pe care am vrut să le zic persoanelor pe care le-am iubit.