~H~

664 29 10
                                    


Yoongi elindeki yastığıyla ilerliyordu Jungkook un yanına. Jungkook mışıl mışıl uyuyordu hyungundan habersiz. Yavaşça uzandı küçüğün yanına Yoongi. Uyandırmadan tuttu elini. Belli etmeden akıttı iki damla göz yaşını. Ve kapadı gözlerini, dünyanın en huzurlu yerinde hissettiği sıcaklıkla. 

***

" Hyung bak o öyle olmayacak. Kaç defa daha diyeceğim.. "

" Ne yapayım Jungkook beceremiyorum. " 

" Hayır Yoongi hyung yapmalısın. Jimin hyungu gömerken iyidi ama. " 

" Biliyorsun, o çok iyi ok atıyor. Ben dikkatimi veremiyorum. " 

" Deneyeceğiz.. " 

Jungkook hyunguna yaklaştı ve arkasına geçerek elini hyungunun elinin üzerine koydu. 

Ve başladı ilk çarpıntı.. Yoonginin kalbi kaçmak istercesine çarpıyordu. Kendine gelmek için direniyordu ama sanki his yoktu bedeninde. Sadece gittikçe sıcaklıyordu. Ve bu sırada bıraktı Jungkook oku. İkisi beraber atmıştı. Ve tam da orta kısmı tutturmuşlardı. Jungkook kafasını kendisinden 4 cm kısa hyunguna çevirdi. Gülümsedi.

" Sana söyledim. Denedik ve oldu. Çok kolaymış değil mi ? Hadi kendin dene. "

Yoongi, Jungkookun kendinden uzaklaşmasıyla silkeledi kafasını. Ve atmaya hazırlandı. Fakat yapamadı, elleri titriyordu çünkü. Kafasını eğdi ve eşyaları bir kenara iterek minik kanepeye uzandı.

" Bu çok boktan bir iş. " 

Jungkook söyleyeceklerine hazırlanırken diğer grup üyeleri içeri girdi. Taehyung, Jungkook un sırtına atladı ve Jimin de Yoongi hyungunun üzerine uzandı. 

Yoongi, Jungkook a kıskanç bakışlarını yolladı. 

Neydi bu tüm bedenini saran his ? 

Neydi kalbindeki ses ? Bir çığlık olmalıydı.. 

Seni seviyorum diye bağıran bir çığlık...

HOLD ON / YOONKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin