~O~

396 25 2
                                    


" Sana söylediklerimi iyi dinle hyung. Beraber olabilmeniz çok düşük ihtimal taşıyor. Ben.. Elimden bir şey gelseydi yapardım. "

" Ben.Onu.Bırakmayacağım." 

Tıslayarak konuştu Yoongi Namjoon a. Kalktı ve kapıyı çarparak çıktı odadan. Jungkook un odasına ilerledi. Kalp atışları da nefes alış verişi de deli gibi düzensizdi. Jungkookun baş ucuna oturdu. Ellerini daldırdı saçlarına. 

" Özür dilerim. Sana itiraf etmekten korktuğum için. Seni sevdiğimi söylemekten korktuğum için. Üzgünüm. " 

Ve Jungkook kafasını yavaşça çevirdi hyunguna. 

" Ne ? " 

***

Tüm üyeler toplanmıştı. Namjoon bir aşağı bir yukarı, stresli bir şekilde dolanıyordu. 

" Tamam. Desteğimizi eksik etmedik diyelim, siz ikinizi başkaları yoracaktır. Ve bizim için çok önemli olan bu kariyerimiz sona erecektir. Buna eminim. Siz kaybetmeyi göze alacağınıza emin misiniz ? "

Jungkook ve Yoongi bir kaç saat önceki olaydan sonra artık biliyorlardı... Birbirlerini seviyorlardı. Sadece ikisi de söyleyecek cesareti bulamıyordu. Ama artık açığa kavuşmuştu duygular. Fakat engeller vardı.. 

" Yapabiliriz. " 

Tüm üyeler Jungkook a baktı. 

" Saklayabiliriz. " 

Ve Jungkook da Yoongiye baktı. 

" Saklayacağız. Saklayacağız Jungkook. "

" Elimizden bir şey gelmez bizim. Ama şunu bilin, duyulursa hepimizi yakarsınız. "

Yoongi Jungkookun göğsüne yasladı başını. Jungkook hyungunun saçlarını öptü yavaş ve usulca. Ardından konuştu;

" Seni seviyorum. Her şeye rağmen. " 


HOLD ON / YOONKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin