Yoongi yatağında kıvranırken, neden bu gece rahatça uyuyamadığını düşünüyordu. Eline sigarasını aldı ve odadan Jimini uyandırmamaya özen göstererek çıktı. Çatı katına ilerledi. Kafası yere eğikken açtı kapıyı ve tekrar arkasından kapattı. Eğik kafasını çevirdi gökyüzüne ve ilerledi. Karşısında birden Jungkook u gördü. Kollarını açmıştı. Sanki o da, hyungu gibi rahat uyumayı istiyordu. İkisinin de ortak düşüncesi; çatı katıydı.
" Ne yapıyorsun burada ? "
Jungkook a yönelttiği soruyla uzandı yere. Çevirdi kafasını ve hyunguna baktı.
" Hiç. Biliyorsun burası çok rahatlatıcı. "
O da uzandı hyungunun yanına.
" Hyung ? "
" Hm ? "
Yoongi sigarasını götürdü ince dudaklarının arasına.
" Neden sigarayı yakmıyorsun ? "
Çevirdi kafasını küçük olana.
" Yakayım mı istersin yani ? "
" Hayır tabi ki de hyung. Ama ağzında tutmanın ne anlamı var ? "
" Yakmaya cesaret edemem. Bu yüzden kendimi bu şekilde tatmin ediyorum Kook. "
Jungkook onun " Kook " diyerek cümleyi bitirmesine sinirlenmişti.
" Hyung, Kook demenden hoşlanmıyorum. "
" Neden ? "
" Senden küçük müşüm gibi hissettiriyor. "
Yoongi kıkırdadı ve sigarayı dudakları arasından aldı.
" Zaten küçüksün. "
" Bu ne fark eder ki ? Bizim için bir engel mi ? Bunu dert mi yapıyorsun ? Bu yüzden mi-... "
" Ne demeye çalışıyorsun Jungkook ? Neden bir anda böyle oldun anlamıyorum, ben değil sadece tüm üyeler Kook diyor. "
Yoongi ciddi bakışlarını devam ettirirken kafasının altına koyduğu kollarını çekip bedenine sabitledi. Jungkook ani bir hareketle hyungunun üzerinde yerini aldı.
" Sence yanlış bir saksıda güzel bir çiçek büyür mü ? "
Yoongi yüzünü buruşturdu. Hem atan kalbi yüzünden, hem de Jungkook un sorusunu saçma bulduğundan.
" Ne ? "
Biraz kaldılar öyle. Hyungunun nefesi yüzüne vururken Jungkook, her şeyi itiraf etmemek için zor tutuyordu kendini. Ve kalktı bir anda.
" Boş ver gitsin. "
Eline hırkasını alarak çatıdan ayrıldı. Ayrılmadan önce seslendi hyunguna,
" İyi geceler hyung. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLD ON / YOONKOOK
Teen Fiction"Bana ne söyleyeceksin hyung ?" " Sana taehyung dan uzak dur demiştim değil mi ? Beni neden dinlemiyorsun ? " " Çünkü sen... Jimin hyungu seviyorsun. Ve bu durumda seni sevmem aptalca.. " BxB Lütfen kitaba saygı duyunuz..