Gólyatábor

1.9K 67 0
                                    

Mikor megerkeztunk a fiúk már rég ott voltak. Cortez intett h menjek oda és leultetett maga mellé. Mielőtt még elment unk volna furdeni felelsz vagy merszeztunk.
-Ki kezd? - Kérdezte Ricsi.
-Majd én - kapta ki a palackot a kezéből Zsolti.
Szerintetek kinél állt meg? Hát persze h nálam... Nekem már csak ilyen a szerencsém..
- Na Reni, felelsz vagy mersz?-tette fel a költői kérdést Zsolti.
-Felelek! - mondtam határozottan.
-Kit csókolnál meg ha muszáj lenne az osztályból? - Kérdezte vigyorogva.
-Öhm... Hát nemtudom... Ha muszáj lenne talán.... Cortez....- a többiek ellezdtek huuuuzni enmeg rakvoros fejjel ültem.
Ezután volt még pár kör aztán Cortez jött akit Ricsi porgetett ki...
-Na tesó... FVM? - Kérdezte Ricsi.
-Merek... - Sóhajtotta
Majd Ricsi odahivta hozzá Cortez és sugott a fülébe majd megindult felém Cortez felkapott és beuhrott velem a vízbe...
-Normális vagy? - kérdeztem.
Majd Cortez magához húzott... Nagyon közel voltunk egymáshoz majdnem megcsokolt...... De Ricsiek közbe jöttek ugyanis beleugrottak a vízbe... Szépen elcsesztek a pillanatunkat...
Aztán szólt az ofő h menjünk vacsorázni.
Mikor megvacsoraztunk elindultunk be a szobáinakba aztán én lemaradtak mert megalltam bekotni a cipőm. Mikor felaltam Cortezzel találtam szembe magam.
-Mikor mondtad ha muszáj lenne.... - de kozbeszoltam.
-Tudom... Bocsi de te vagy a legszimpibb.... - próbáltam csorsan lezarni a témát... - amúgy megyek jó-mire ő visszarantott és nyomott egy puszit az arcomra és elment. Engem meg otthagyott a gondolataimal.
Mikor bementem a szobámba ottvoltak a lányok és vigyorogva vártak.......

______________________________________

Itt a kövi rész💦💛
Ha tetszett VOTEE💛💦

Szjg MÁSHOGY 💛💦Where stories live. Discover now