A Gólyatábor

2.2K 66 5
                                    

Ma korán keltem.... Kinek mi a korán xd
Gyors elmentem elvégeztem a reggeli teendőim és úgy gondoltam mivel még mindenki alszik ezért elmentem egyet futni.
Gyorsan hazaertem és mentem is tusolni...
Bekell vallanom h eléggé izgulok... Azért mégiscsak egy új környezet, új emberek... Azért remélem lesznek barátaim...
-Joreggelt! - köszöntem anyáéknak.
-Szia kincsem! - mondta anya.
-Joreggelt!-mondta apa miközben újságot lapozogatott.
- Szerintem hamarosan kéne indulni-mondtam ezzel célozva apánk h vigyen el. Igaz nem lakunk messze a sulitol de azért nem akartam gyalog menni...
-Rendben. Szedd össze a cuccod és mehetünk en felőlem. - mondta apa.
Gyorsan felszalattam a borondomert és már indultunk is. Gyorsan elkoszontem anyától. Nyomtam egy puszit az arcára.
Apa kitett a suli előtt és én odamentem egy ferfihez majd megszolitottam:
-Jónapot! Rentai Renáta. Megtudhatnam melyik osztályba fogok járni?
-Szia! Haller Endre vagyok! Az osztalyfonokod. A hangosabbik társaság a te osztályod. - mondta majd nagy nehezen odabattyogtam.
Elég sokan voltak már ott. Köszöntem és bemutatkoztam:
-Sziasztok! Rentai Renáta vagyok de szólítsatok csak Reninek!
-Szatmáry Kinga! - nyújtotta egy lány a kezét. - bemutatkozni meg majd én fogok helyetettetek?- Kérdezte kicsit erejesen Kinga.
Mindenki szépen sorba bemutatkozott.
Volt egy Zsolti nevű kigyurt gyerek, volt egy raszta akit Ricsinek hivnak, volt egy boldog hippy aki a nyakamba ugrott és úgy köszöntött, volt kettő iman Dave és Macu akik folyton a telonukat nyomták, volt két rocker akikről i kabb nem beszélek egyből leragadt a tekintetük a mellemnél....
És végül de nem utolsó sorban egy Qurva helyes fiú Antai-Kelemen Ádám akinek a beceneve a Cortez és Amcsiban élnek a szülei... Nagyon menő és helyes de szerintem nem erdeklem nagyon....
(ja és volt még két gyerek akik késtek... Gábor és Zsák?)
A buszon elfoglalt k egy négyest... Igaz csak hárman voltunk.... Xd

Mikor odaertunk egyből elmentunk kipakolni. Felmertuk a fahazat ami csak három személyes volt. Bőven elég nekünk.
Miközben beszélgettünk és pakolasztunk kopoktak
-Nyitom-mondtam a többieknek.
Mikor kinyitottam 5 fiú jött be... Cortez megálljt előttem és kacsintott egyet... Azt hittem meghalok úgy dobogott a szívem majdnem kiugrott a helyéről. (amúgy nem vagyok szerelmes... Vagy mégis? Ahhhh....)
-Megyünk fürdeni jöttök? - kérdezte Zsolti.
Raneztem a lányokra es egyszerre ravagtuk h igen. Gyorsan feloltoztunk már mentünk is a partra miközben mentunk mondták a lányok h Bisztos bejovok Corteznek. Mire én meg csak lefagyva hallgattam őket ahogy beszélik h hogyan nézett rám.... Vajon ez igaz lehet? Ez járt a fejemben...

______________________________________

Sziasztok!💛💦
Tudom h régen írtam...
De most hoztam egy részt és ha minden igaz nemsokára jön az új rész... Már megterveztem🤫
Egyébként azért nem írtam mert vártam h valaki komenteljen valamit. Valami visszaélést h csinaljm e vagy ne...
Szerencsére kaptam😁❤️🤭
Nagyon szépen köszönöm! 💛

Ha tetszett ne feledjétek VOTEE💛💛💦💦

Szjg MÁSHOGY 💛💦Onde histórias criam vida. Descubra agora