Nemtudom miért nem adtam neki címet xd😅💛💦
Na hát halii már elment a suliból egy hét.... Meg próbálom elmeselni mi történt...
Mostanság nem nagyon értem Cortezt mert folyton kíséret meg olelget meg puszilgat... Mondjuk nekem ez tetszik de akkor is... Corteznek vissza kellet utaznia Amcsiba a szüleihez még egy hétre ezért csak szeptember 8-án jött suliba. Bevallom az az egy hét nem telt valami tul jól.... Hiányzott nagyon.. Amikor meg megjott akkor szó szerint egymás gyakaba borultunk🤫😁 Egyepket a szüleim elutaztak 3 hétre(!!!) és egyedül hagytak...Szeptember 10-e:
Ma feleltem és elkészültem... Bla Bla Bla...
Aztán kinyitottam az ajtót és Cortez állt a kerítés mellett. Annyira meglepodtem h csak ott álltam mint aki ledermedt...
-Na mivan? Ennyire lenyugoztelek? - Kérdezte ezer vattos mosollyal. Ahww..
-Ő.... Izé... Nem... Csak megleptel... - kezdtem el zavartan hebegni.
Aztán odaleptem hozzá mire szorosan megolelt és nyomott egy puszit az arcomra... Majd én is neki... De ez már részlet kérdés😂Amikor együtt érkeztünk a suliba akkor az egész társaság a lépcső előtt elkeztek húúú-zni. Mire én csak megforgattam a szemem.
A suliba nem történt semmi extra... Egykét feleles de amúgy nemtortent semmi...
Cortez hazakisert majd beinvitaltam egy filmre... De én nem gondoltam h horrort fog betenni.... És mikor már elkezdodott a film akkor vettem észre... Amikor ilyeszto volt én egyre közelebb csúsztam Cortezhez majd ő atkarolt. Ez annyira jó érzés volt... Mikor vége lett a filmnek sok hezitalas után megkerdeztem h nem e maradna mert hát kicsit félek és senki nincs ithol.... Persze egyből belement aminek nagyon örültem... Aztán elmentem tusolni majd hoztam le a nappaliba a kanapéra cuccokat h majd ott alszunk. És mielott lefekudtunk aludni Cortez odahajolt hozzám azzal a szándékkal h megcsokoljon..... Amikor is.... Megszollt a telom...
-Hogy az a büdös... - kezdte Cortez mert már egy kicsit kivan h nem csokolhat meg... Hát ez van..
Amúgy anya hívott h nem e félek h egyedül vagyok mire mondtam h nemm dehogy is...
Amikor eltettem Cortez elrohogte magát látszott rajta h megérte visszatartani...
Aztán elaludtunk majd úgy keltem h Cortez atkarolja a derekam... Uuu én úgy szeretem❤️______________________________________
Na halii💦💛
Meg próbáltam minél előbb hozni az új részt...
Hamarosan jön a kövi rész!😁
Ha tetszett VOTEE 💦💛
ESTÁS LEYENDO
Szjg MÁSHOGY 💛💦
FanficÜdv nagyvilág! 💦 Ittvan a másik storym😁 Ezt röviden leirom h miről fog szólni (vagyis legalábbis azt szeretném h erről szóljon xd😂) Na tehát Reni kicsit menő és rengeteg nyelven tud.. Kinga ugyan úgy megmarad egy kicsit szókimondó ak de azért kic...