Motor olayı kesinlikle bana ters.Baş ağrım yetmiyormuş gibi midem de bulanıyor.Evime davet etmemi bekliyor gibi ama evimin içinin nasıl olduğunu bilmiyorum bile,elimde adres var sadece.Bunu anlamış gibi sırıtıyordu bana,tam arkamı dönecekken
"Hey dur! bana bir el falı bak" sırıtma be.
"NE!? Saçmalama benim öyle şeylerle alakam yok" işte şimdi sinirlendim.
"Sen şakadan anlamazmısın? Ş-A-K-A" tamam be anladık.
"tamam be anladık" ah! düşündügümü söyledim rezil oldum şu an.Sırıtarak gazı kökledi.Bende arkasından bakakaldım.Eve girsem iyi olacak.Asansördeyim,kapıdayım,içerdeyim,salon gibi yerde uzanıyorum.işte bu son 7 dakikam.uyku çok güzel.
......
Sabah uyandığımda uykuya daldığım kısım hariç geceyi düşünüyordum.ha birde evim yığma gibiydi eşyaları yerleştirmem gerekiyor tabi bu daha önemli.Nate'i arasam bana yardım edermi? evet tamam numarasını almış olabilirim,erkeklerle geçinemem bu benim için büyük bir adım.Telefonu aldım ve büyük buluşma.
"Nate!Ben Bianca"
"Tahmin et nerdeyim Bianca?" kahkalarla gülüyordu.Bu ne samimiyet.
"Yok artık ,kes dalgayı. Evim berbat temizliğe gelsene " gülme sırası bende haha.
"Ben temizlikçimiyim? Müzisyenim." ooo kızdı ukala.
" Ya lütfen, kırma beni." kedicik sesim.
"Of! Tamam geliyorum ama yenisin diye. Bunu bana hiçbir kız yaptıramaz" telefonu yüzüme kapattı.sinirlenmem gerekirken güldüm,görev başarıyla tamamlandı.
Mutlu son ne mi oldu?Öğle vaktine kadar bekledim ama gelmedi bende temizliği erteledim bu temizliği o yapacak.İşte bu kadar.Neden gelmedi ya acaba! telefonlara da cevap vermiyor.TUTMAYIN BENİ!BARA GİDİYORUM!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜ
FantasíaBu dünyada görünmeyeni görmek alışkın olduğumuz bir yetenek değil. Onun ilginç deneyimleri ve zekasından başka hiçbir şeyi yok.Birde çok yakında kendisini almaya gelecek hiç tanımadığı düşmanı...