Jack Duff to zwykły dwudziestoletni chłopak, lubiący muzykę i dobrą zabawę. Wyróżnia go jedna rzecz. Brunet ma na świecie tysiące fanek, a czasem trafi się również i fan. Trzy lata temu doszedł do zespołu RoadTrip. Poznał wtedy wspaniałych przyjaciół i do tego utalentowanych.
Przez te lata nic się nie zmieniło. Chłopak nadal ma dobre relacje z pozostałymi członkami zespołu, a najlepszą chyba z Brooklyn'em. Temu chłopakowi Duff może powiedzieć wszystko. Jeśli jest jakaś sprawa o której nie mogą wiedzieć chłopcy, Jack zwraca się właśnie do tego uroczego blondynka. Ci dwaj przyjaciele często okazują sobie czułości, przez co mogłoby się wydawać że są parą. Ale ten związek istnieje tylko w głowach fanów. To tak samo jak Randy. W rzeczywistości wszyscy chłopcy są w stu procentach hetero, a właściwie to tylko czworo z nich, ponieważ tak naprawdę Jack jest gejem.
Jest pewien chłopak który podoba się Irlandczykowi, ale nie zamierza mu tego mówić. Tym chłopakiem jest właśnie Brook. Duff już jako jedenastoletni chłopiec czuł że nie interesują go dziewczyny. Na urodzinach jego kolegi z dzieciństwa dostał wyzwanie, a mianowicie miał pocałować jedną z koleżanek. Gdy cmoknął Haley w usta, poczuł straszne obrzydzenie. Tego dnia zorientował się że woli chłopaków.
Z początku Jack'owi spodobał się Mikey. Miał z nim taką samą relację jaką aktualnie ma z Brooklyn'em. Po jakimś czasie wszystko się zmieniło, ponieważ Cobban przyprowadził do mieszkania swoją dziewczynę. Brunetowi zrobiło się przykro. Mikey przestał poświęcać Duff'owi tyle czasu co wcześniej, więc brunet zajął się Brook'iem. Okazało się że to był strzał w dziesiątkę.
Wróćmy jeszcze do relacji między chłopakami. Ostatnio Mikey zaczął się dziwnie zachowywać. Jest trochę nieobecny i często reaguje zbyt gwałtownie na wiele rzeczy. Jack i reszta zespołu wiele razy próbowała z nim porozmawiać, ale on z reguły mówił im że to nic takiego. Jego przyjaciele postanowili narazie odpuścić, ponieważ mają dziwne wrażenie że niedługo wyjaśni się dlaczego Cobban zachowuje się w ten sposób.
Sonny Robertson. W zasadzie Ryan, ale każdy na niego mówi Sonny. Wysoki szatyn z delikatnie kręconymi włosami. Bardzo wesoły 23 letni chłopak. Kocha muzykę i od zawsze chciał być w zespole. Podczas okresu próbnego zakochał się w chłopaku z zespołu, do którego możliwe ze będzie należał. Czy będą razem? Czy chłopak zostanie odrzucony?
CZYTASZ
saturday night | Jonny
FanfictionGdy Mikey postanawia odejść z zespołu, chłopcy chcą jak najszybciej znaleźć nowego członka. Chłopaki dają szansę pewnemu Danielowi, jednak ten się nie sprawdza. Członkowie uzgadniają z Blair'em że skontaktują się z Sonny'm, poprzednio należącym do O...