Băiatul iese din mașină dar în acel moment Jennie il lovește între picioare și pleacă de lângă el încă înjurând-ul .
??: Asta nu va rămâne așa îți promit .Am uitat să vă spun că am făcut arte marțiale de mică.
Ajung la cafenea și îl văd pe cel cu care trebuia să mă întâlnesc pufăind la masă .
Eu:Bună ziua!
??:Ai întârziat 24 de minuteEu mă uit la ceas și îmi dau seama că am cam întârziat ceva timp
Eu:Imi pare rău, dar în drum spre d-voastră un tip era să mă calce cu mașina. De aceea am întârziat.
??: Oo... Ești bine acum ?
Eu:Da ,m-am zgâriat decât puțin.
??: Ok deci numele meu este Lee Jong Seok.
Eu: Jennie, încântată.
Sa trecem la treabă (zic eu)
LJS( lee jong seok) :Ok... Ăsta este tipul ,nu ?
Eu:Da ( spun uimită că în sfârșit l-am găsit )
LJS:. Acum este plecat din țară , dar probabil se va întoarce curând deoarece familia lui este aici .
Acesta îmi arată poze cu copilul și soția criminalului .
După jumătate de oră în care am tot vorbit decid sa plec.Eu:Ok , mulțumesc pt tot. O sa plec acum.
La revedereee 👐
LJS: La revedere!În fața casei mele este o camionetă mare ce descărca niște mobilier.
Eu: Amnaaaa (o strig eu imediat ce intru in casă)
Amna: Ce ai pățit ?!
Eu:Ce se întâmplă afară ?
Amna: Am auzit că s-a mutat cineva.
Eu:Aaa... Deci o să avem vecini noi (spun eu cu zâmbetul pe buze deoarece de când mama a murit proprietarii au plecat și nimeni nu s-a mai mutat aici de atunci. )Amna: Eu o să plec să fac niște cumpărături.
Eu:Ok , paaa.Plec la baie sa fac un duș și după aproximativ o oră ies și eu când deodată aud soneria cum sună.
Am crezut că s-a întors Amna ,dar când deschid ușa îl văd pe ....
Încă un capitol terminat. Hope u like it 💌💛
CITEȘTI
Un prieten plin de secrete
ActionJennie este o fata de 20 de ani bogata , frumoasa,dar totodata este si o foarte buna luptatoare. Mama ei a fost ucisa in fata ei , dar nu a putut face nimic. In incercarea de al prinde pe criminal , acesteia i se va alatura Jimin , un tip extrem de...