Capitolul 3

121 5 3
                                    


Deschid ușa și îl văd pe tipul care ma lovit cu mașina.
Eu: Ce naiba cauți aici , strig eu nervoasă ?
??: Ma bucur să te întâlnesc  , eu sunt Park JiMin , noul tău vecin drăguțo. Eu zic sa uităm ce sa întâmplat azi și să fim prieteni.
Eu: Prieteni ? Pfff zic și îi închid ușa în nas .
JM: Ce naiba sa întâmplat ? Mi-a  închis ușa în fața ? Mie?  Nu cred că am ajuns să întâlnesc o persoana ca asta.

În curând ajunge și Amna acasă și îi povestesc cum a fost ziua mea.
Amna: Știu că ești curajoasă și că nu ție frică de nimeni , dar te rog să fi atentă cu cine te cerți , nu vreau sa pățești ceva.
Eu: Nu mi se va întâmpla nimic , doar să încerce să ma atingă careva că îl împușc pe loc.
Amna: Îl împuști ? Nu îmi spune că mai ai pistolul ?, ți-am spus să îl arunci , spune ea serioasă .
Eu: Nu îți fie frică Amna , promit că te voi proteja pt toată viața și că îl voi prinde pe ucigaș .
Amna : Nu poți doar să renunți la idea de a te răzbuna ? Te rog Jennie , mama ta nu ar fi vrut asta.
Eu doar mă ridic și mă duc în camera mea fără să mai spun nimic.
Ajung în camera mea și mă lipsesc de peretele rece o lacrimă căzându-mi pe obraz.

Jennie dream

Nu , nu ... Dai drumu'
Mamă nuuu ( Jennie începe să strige in vis și sa se agite ).
Amna vine la ea în cameră și se așează lângă ea pe pat încercând să o liniștească .
Jennie se trezește din somn speriată și se ridica in fund , stând pe marginea patului începând să plângă , lacrimile îi curgeau șiroaie.
Amna: Gata scumpo , te rog liniștește-te.
Jennie: Îmi e dor de ea Amna ( spun și plâng mai rău ).
Amna: Și mie îmi e dor de ea , dar eu voi fi mereu lângă tine să te ajut,bine ?
Jennie: Da mersi că mă ajuți mereu și îmi pare rău pt mai devreme că am plecat așa.
Amna: nu-i nimic , acum haide bagă-te la culcare.
Jennie: Noapte bună.
Amna: Vise plăcute.

Dimineața mă trezesc cu o durere insuportabilă de cap. Decid să mă dau jos din pat și să iau niste pastile , dar aud niste râsete prin casă .
Eu iau pistolul și mă îndrept spre bucătărie amețită cum eram .
Eu: Stai pe loc sau trag , spun eu , dar rămân cu gura căscată când îl văd pe....









Sper că va plăcut acest capitol ♥
Luv u dear army 💋💋

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un prieten plin de secrete Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum