Not.

51 2 0
                                    

         Nereye gidersem gideyim yalnızlığımı peşimden "sürüklüyorum"  gölgem gibi bana yapışık sanırım evet evet ! Lanet gölgem gibi peşimi bırakmıyor  san ki sözleşme imzalamışız
Bana seni Terk etmeyeceğime dahil kendini adamış bir yalnızlık sanırım şanslıyım kurtuluyorum sahte kalabalık dan yalancı baharlardan bazen de duvarlar; üzerime geliyor evim dediğim yer bir yabancı' gibi  silahlar çeviriyor ! bana sahi nereye aitim ?
Bunu bilmiyorum bilmem gerekirdi
Eşim terk edeli kaç sene oldu ?
Sanırım dört beş sene oldu ona göre sosyal bir kadın değilmişim giyinmeyi kuşanmayı kendime bakmayı ihmal ediyormuşum'
Makyaj yapsam ne olacak beni güzel bulsunlar diye neden savaşayım ?
Sonuçta her kes o sıcak güvende olduğu yatağa girdiğinde üstünü değiştirdiği gibi maskelerini de değiştirmiyor mu ?

Hata geçenler de kendi öz kızım bana sen den utanıyorum ! dedi bıyıklarım varmış" düşüne biliyor musun ? Bıyıklarım varmış" okulda sosyal' çevrelerde alay ediyorlarmış ! oda başını eğip ölmemi diliyormuş "Tanrıdan"
Oysa bu genetiğim bu benim "özüm"ben böyle yaratıldım neden sırf toplum için bacak kılarımı almalı yüzüme zenginler gibi ! maskeler yapmalıyım neden olduğum gibi sevilemiyorum ?

Misal anne kuş yavrusuna solucan getirdiğin de yavru kuş' hayır gagan pis onu yiyemem !demiyor neden ? insan yavrusu nankör ! anlayamıyorum" bir sinek öldüğün de arkasın dan ne yas' Tutan ne de ağlayan var.

Oysa insan öldüğün de ağlamalar, bağırışmalar, acacı feryatları ve sonra unutuluyor ölen ! o devasa umur merkezlerin den çıkıyor" benim küçük bir kız ken kedim ölmüştü tam sekiz kış hayattan uzaklaştım annem köye bir psikolog getire bilmek için çok dil döktü babam biz "Ruslar"
Güçlü varlıklarız bize bir şey olmaz Tanrı bizi Onlar çekmesin diye kara "kışla" sınadı...

Sanırım şanslıyım yalnız olduğum dan bazen de şansız hissediyorum kendi mi mesela' içine dönük bir kız olmasaydım" kedim için verdiğim iç sel savaşı kazanamazdım aklıma onun yanına ölmüş bir kedi cesedi göme fikri doğmuştu böylece "Ahir" dünyada beni bekleyecekler di.

Geçen nedensiz bir dürtü beni sokağa itti o kokuşmuş sokağın kaldırımlarına köşe başların da deliye dönen ayyaşların olduğu sürekli farelerin koştuğu sokağın kollarına orada bir varlık aradım yüzü olmayan bir varlık ona sarılmak istedim ağlamak onuda yalnızlığım la kendime bağlamak ve doya doya sex yapmak"
İstedim onunla varlık kadın ve ya erkek de ola bilir di bu önemsiz bir durum hatta penis ve ya vajina da olmaya bilirdi gerçi o işi nasıl yapacağız pek bilmiyorum ya neyse.

Ucuz bir iç ki ne kadar ? Diye sorduğum da satıcıya etinin sıkılığı kadar dedi beni o kadınlar dan sandı sanırım üzerime harap bir "hırka" almış idim bunu da bana yan sokak komşum vermişti kendisinin durumu da ben den beter ama insan yoksuluğa düşmedikçe bazı duygulardan hiç bir zaman haber dar olamıyor oğlu zavallı kadını beş kere bıçakladı hem de ucuz iç ki almak fahişelerle uyuya bilmek için"

Kendi öz annesini gözünü kırpmadan katlediyordu parası olmadığı için o yoksuldu elde etmek için feda etmesi gerekliydi kendi öz annesini ve belki de gençliğini hiç tereddüt etmeden yapmalıydı aksi Taktirde arkadaşları arasında eziklenen zayıf bir kimse olacaktı fahişeler bile yüzüne bakmayacak onunla çüksüz diye dalga geçeceklerdi.

Erkeklik artık burada kas olmak tan çıktı ve cesarete dönüştü sadece cesur fareler hayatta kala bilir bu lagam da onlar kedileri alt ede bilirler sadece onlar o fareler bir kediden kaçacağına kendi gölgelerin den kaçıyorlar aptal herifler.

Şimdi bunları yazıyorum size anılarımı kağıda damlatarak tüm zihnimi olağan şekilde doğru aktarmam gerekli farkındayım kalemi ve kağıdı nereden buldum bu da bir sorudur sanırım ben kadar yoksul bir kadın nereden bula bilir ki ?

Notlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin