Možná jsem zahořklá..

12 1 0
                                    

Byla jsem zmatená ...Kdo by se chtěl bavit s takovou obyčejnou holkou jako jsem já..
Kdo by chtěl poslouchat tu věčně ukecanou a nesnesitelnou potvoru co myslí jen na svoje starosti a nikoho jiného neposlouchá?
Neposlouchá to jak někoho trápí,že v práci dostal o pár korun míň a jak nebude moct jít ani do klubu ,protože mu nato nevyzbydou peníze ...
Jsem možná mrcha , ale sou to přece jen věcné žvásty plné sebelítosti .. je to jen proud slov na který si nikdo stejně nikdy nevzpomene protože to přece jen byla sračka..
A on .. on prostě seděl .. v tichosti ....
a poslouchal ty moje rozhořčený žvásty o tom jak sem naštvaná na svoje kolegy v práci .. jak bych je nejraději mrdla pánvičkou po hlavě zato jak se neumí chovat a jak očekávají, že budu k nim milá jen proto, že jsem mladší oproti nim ...
Nejsem holka co umí poslouchat na slovo ..
maximálně poslechnu svého šéfa .. ale nechci se nechat komadovat od někoho kdo mě stejně nebere vážně .. kdo mě bere jen jako cuchtu co vydělává peníze na nájem a jídlo a v životě nic nedokáže ...vždyť udělat si dítě umím taky , to není žádné hrdinství ...
Upřímně sama nevím co je podle mě hrdinství .. ano zachránit někomu život nebo se za něj postavit když za něco nemůže .. to je sice kus hrdinského činu .. ale co dál .. v čem v životě pokračovat .. a pro koho vlastně být hrdinou když jste nato samy .. když není nikdo kdo by to s vámi sdílel a řekl vám ..
"Jo ty jsi můj hrdina!"
"Vážím si tě ."
Nikdo vám přece neřekne, že bez vás nemůže žít .. to všechno možná najdu ve filmu, ale ne v realitě kdy jsem jako vlk samotář .. kdy jdu z práce dom a nic nepodniknu.. za žádnou blbost pro sebe neutratím..
A proč taky ?
Vždyť nemám nikoho komu bych se s tím pochlubila .. na sociálních sítích na vás všichni kašlou .. ve skutečnosti nikoho nezajímáte ,protože kdyby jo , každý den by vám chodilo hromadu zpráv o tom jak mají chuť se s vámi sejít a jak vás mají rádi ..
možná už jsem dost zahořklá tím jak neustále jsem sama a nikdo mě nebere vážně ..jak mě všichni ignorují když se snažím cokoliv říct ..
Ale taková prostě jsem a asi už se nezměním ..

MyšlenkyKde žijí příběhy. Začni objevovat