'hayır!!'
'evet!'
'ama hile yaptın? bu sayılmaz.'
'hiçbir zaman hile yapmak yok dememiştik.'
'ama ama, yoongi bir şey de hakem sendin.'
'yani sonuçta hile yok dememiştik.'
'NEEE? sizi hainler, ben park jimin isem bunu size ödetirim ama şimdilik üç dilek hakkını kabul ediyorum, yenildiğimi değil.'
'kazanırım demişt- vurmasana jimin. hey, hey o vazoyu yerine koyalım lütfen.'
park jimin bir fırtına gibi esip, gürledikten sonra yakında gece yarısı olacağını fark edip evinin yolunu tutmuştu. bir centilmen gibi onu evine götürmeyi teklif etsem de beni pekte kibar olmayan bir dille reddetmişti, bunu kaybetmeyi yedirememesine bağlamıştım.
'sence de hoş çocuk değil mi?'
'yani öyl-hoşsa hoş sana ne ya?'
'ne bu haşinlikler? diğer park jimin sana yazmadı mı?'
'kendisi beni görüldü de bıraktı. okul zamanları beni arkadaşlarıyla görünce de yüzüme karşı gülüşüp duruyorlar. sence alay konusu mu oldum?'
'eh, hiç olmadığın şey değil ama boşver gitsin. bu park jimin'i ona tercih ederim.'
'diğerini tanımıyoruz bile.'
'ama en azından o seni cevapsız bırakıp, boş yere seninle dalga geçmedi.'
'her neyse. bir tur daha atmak ister misin?'
'bu saatte mi? manyak mısın? yarın ölü gibi mi gezelim istiyorsun, anlayamıyorum.'
'tamam, oynayalım. sen isteyeceğin şeyleri düşündün mü?'
'son isteğimi buldum ama onun için zaman geçmesi gerekiyor. diğerlerinden emin değilim.'
'nasıl yani?'
'şey olayını biliyorsun değil mi? iki kişi birbirini seviyorsa yaptıkları şeyler romantik gibi gözükür ama tek bir kişi seviyorsa olay sapıkça gözükür. sapık gibi gözükmediğimden emin olmak istiyorum.'
'SEVİYORSA MI?'
'bağırma, yine şikayet edecekler ya. hadi oyunu başlat.'
'benden kaçışın yok biliyorsun değil mi?'
sabaha kadar durmadan oyun oynamak kesinlikle yanlış bir karardı. buna bildirim sesiyle uyandığımda sahip olduğum baş ağrısı sebebiyle karar vermiştim. park jimin ise kesinlikle doğru bir karardı. buna mesajını okurken sahip olduğum tebessüm sebebiyle karar vermiştim.
loserjim
hakkında: sometimes i feel alone, even when i'm with a lot of people
jungkook
hakkında: is everybody going crazy?
loserjim: kahvaltıya gelmek ister misin?
bu sayede seni kahvaltı bıçağı ile bıçakladıktan sonra canlı canlı arka bahçemize gömerek ölmeni bekleyebilirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong park jimin, jikook texting
Fanfictionjeon jungkook sonunda park jimin'in numarasını bulur ve ona mesajlar atmaya başlar. bolca da saçmalar. bxb jikook texting lise