'DİZİNİ ÇEKSENE SİKİK. DÜŞECEĞİM SENİN YÜZÜNDEN.'
'amaçta o amına koyduğumun malı. rakibiz biz.'
jimin ve yoongi birbirleriyle atışırken diğerleri kahkahalar biralarını yudumluyor, ben ise önümdeki manzaranın tadını çıkarıyorum.
'eğer bir daha beni süzerek ıslık atarsan gelip seni sikerim jungkook.'
'az önce konuşan jimin miydi yoksa onun kalçası mıydı?'
'kalçası olduğuna bahse girebilirim. o kadar uzun süredir bakıyorum ki artık konuşabilirmiş gibi geliyor.'
'jungkook cidden s-'
'LAAAN ben kazandım biralar jiminden.'
'ama ama ama. ya yeter artık şu arkadaş grubunda bir kişi bile dürüst değil. bakışlar altında taciz edilmem yetmedi bir de tekmeledin beni pezevenk.'
'hayır ayağım kaydı. ne yapalım twister kazası.'
'yalancı.'
'bence jimin bir tur daha oynasın.'
'iflah olmaz sapığımızda konuştu.'
'ayıp oluyor park sen benim için her daim ıslaksın zaten jimin.'
'sen kavga istiyorsun.'
jimin ile yaptığımız uzun soluklu yastık savaşı ardından izlenen film yüzünden herkes koltukta sızmasıyla tek ayakta kalan ben olmuştum ve koltuğun kenarında cenin pozisyonunda uyuyan jimin'i dürtüyordum.
'şhh jimin. uyudun mu?'
'jimin. jimin. jimin. uyudun mu?'
'jimiiiin. jimin. hey jimin. uyudun mu yoksa?'
'eğer uyumuyor olsaydım sence bunu ilk sorduğunda cevap vermez miydim?'
'özür dilerim aşkım, affet. uyuyamıyorum. benimle dışarıda uzanır mısın?'
'tamam ama sarılırsak.'
'tamam battaniyeni alıp gel.'
'aşk cinsiyet ile ilgili bir kavram değilse ve olay sadece cinsellik değilse bir insanın kendini eşcinsel diye tanımlaması, tanımlamaması kadar saçmadır diyorsun yani.'
'evet çünkü aşk karşına çıkan kişiye göre değişir. eğer bir insandan sadece kız ya da erkek olduğu için hoşlanamıyorsan bunun sebebi cinselliktir.'
'ben öyle düşünmüyorum. eşcinsellik sadece cinsellik ile açıklanamaz.'
'o zaman neyle açıklanabilir? maskülenlik ya da feminenlikle mi? peki ya maskülen bir kadından hoşlanabilir misin?'
'bilmiyorum jimin, saat dört ve beynim çalışmayı kesinlikle reddediyor.'
'dediğim gibi aşk karşına çıkan kişidir. ben seni seviyorken bir erkeği değil sadece seni seviyorum. kız olsan da seni severdim.'
'bir dakika, sen az önce beni sevdiğini direkt olarak söyledin mi?'
'eh, birazcık etkileniyorum işte senden.'
'eh, o zaman.'
'ben de senden etkileniyorum.'
'birazcık.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong park jimin, jikook texting
Fanfictionjeon jungkook sonunda park jimin'in numarasını bulur ve ona mesajlar atmaya başlar. bolca da saçmalar. bxb jikook texting lise