Tanıtım

51 9 4
                                    

Selam arkadaşlar 😄 ❤️

Yepyeni harika bir kitapla karşınızdayım.
İlk bölümü bu hafta yayımlarım. ☺️

Lavinya kafasını kaldırıp etrafını inceledi.Daha önce hiç böyle bir yer görmemişti.Türkiye sınırını da geçmiş olmayız diye düşündü içinden.

"Su burası da neresi böyle?"Dedi Lavinya arkadaşına bakarak.Arkadaşı korkmuş sesini çıkartamıyordu.

"REGULUS ' a hoş geldiniz güzelim."Dedi arkadan bir ses.

"Regulus mu?" Dedi iki arkadaş şaşırarak.Regulus da neresiydi.

....

Evet kısacık kesit yeterli galiba bebeklerim şimdi karakterlere geçelim.

Lavinya Kanır:Isparta da doğma büyüme yaşamaktadır.Su adında en yakın arkadaşı vardır.
Su ile birlikte yaşamaktadır.Lavinya ve Su yurtta büyümüştür 18 yaşına kadar sonra da birlikte çalışıp bir ev tutmuşlardır.Lavinya çok fazla güzel ve dikkat çekici bir kızdır.

Karan Talmas: (TugberkSev) Regulusun baş kralıdır.Oldukça yakışıklı ve güçlüdür.Onun yaptığı sihirleri Regulusta başka kimse yapamamaktadır.

Su Peçin : Lavinya'nın en iyi arkadaşıdır.Yurta acısıyla tatlısıyla 18 yaşına kadar geçirmiştir.

İris Talmas: Karan Talmas'ın kardeşidir.

Lidya Talmas:Karan Talmasın kız kardeşidir.

Pamir Talmas:Lidya Talmas'ın Eşidir.

Kılıç Talmas: Karan Talmas'ın kardeşidir.
 

Ateş Talmas:Pamir Talmas'ın abisidir.

Alçin Talmas:Karan Talmas'ın kuzenidir.

Savaş Talmas :Karan Talmas'ın kuzenidir.

1. Bölümde görüşmek üzere ballar. ❤️

Instagram:eylulesrakaratas

Tüm hakları saklıdır en ufak detayı dahi alınırsa yasal işlem başlatılacaktır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

REGULUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin