Kesit

5 0 0
                                    

     Aracın kapılarını açıp indik.Gerçekten kendimi yorgun ve halsiz hissediyordum.Ama yakınında olamasamda etrafında olmalıydım.İyi olduğunu ve ya olacağını duymak en büyük isteklerinden biri olmuştu.Yalvarıyordum Allah'a onun iyi olduğunu duymayı nasıb etsin diye.Abisi önde ben onun ardından arkamızda Doğa,yengesi ve Mert yönelmiştik hastahanenin çok katlı merdivenlerine.Düşünceli halimle çıkıyorsun bir-bir merdivenleri.Sanırım ortasına gelmiştimki bir haykırış,bir şeyin yere çarptığı zaman çıkması muhtemel olan ses ve kadın çığlığı duydum.'Yüreğim ağızıma geldi' derler ya,benimki de öyle bir şey ola bilir.Yüreğimin çırpınışları beni nefes -nefese bırakmıştı sanki.Duraksamamı ardından hızla döndüm arkama.Onu göre bileceğim halinden korksamda döndüm.Yerde elleri ve ayakları uzanmış halde yatıyordu.Başında kan vardı.Koştum yanına vara bilmek için.Kaçıncı basamaktan düşmüştü ki?Ben inerken çok fazla gelmişti.O ise bu merdivenlerden düşmüştü.
      Hastahanenin kolidorundaki duvarın önünde durmuş bekliyordum.Gözlerim kapalı dua ediyordum ve aklıma onun yerdeki halini getirmemeye çalışsamda tam olarak başarılı değildim.Sonunda pes Edip gözlerimi açtım.Karşımda yengesi ve abisi vardı.İkiside halsiz görünüyordu.Dakikalra geçti ve nihayet konuşan Yasemin oldu."Nasıl ola bildi bu?Daha önce böyle bir şey olmuş muydu?Gayet normal şekilde çıkıyordu merdivenleri.Sonra adımını boşluğa atdı sonraysa..."Yere çöktü o kocaman adam.Karısıda sözelrini tamamlayamadı."Halüsinasyon görmüş olmalı.Hayır daha önce merdivenlerden düşmedi.Zaten zor zamanlarında odasında olurdu..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğa ile SahraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin