Bavulun Gizemi

85 1 3
                                    

     Maria , Elis ve Farina hemen saklandılar. Jack ve patronu etrafta kimseyi göremeyince farkettikleri şeyin rüzgar olduğunu düşünerek konuşmalarına devam ettiler. Kızlar şanslıydılar. Tekrar nefes bile almaksızın onları dinlemeye başladılar. Jack bir bavuldan bahsediyordu. Patronu bavulun içindekileri ne yaparsan yap istersen benzer bir bavul al yerine geri götür dedi. Kızlar anladılar ki bavulun içindekiler değildi önemli olan bavulun kendisiydi. Acaba bu bavulun önemi neydi?

       Jack ve patronu gittiler. Daha sonra kızlarda oradan uzaklaştılar.

Kızlar bavulun önemini düşünmeye başladılar. Bir bavulu bu kadar önemli kılan özellik neydi acaba?  Maria'nın aklına bir fikir geldi:

-Kızlar Sally'e sorsak daha çabuk bulabiliriz,dedi.

Elis ve Farina:

-Olabilir hemen onları bulmalıyız,dediler.

      Sally odasındaydı. Daha sonra bavulun geçmişinin çok eskiye dayandığını , adeta bir tarihi eser kadar değerli olduğunu söyledi.

Kızlar düşündüler ve o zaman Sally'nin bu bavulu neden getirdiğini çözemediler. Daha sonra odalarına geçip uymaya karar verdiler.

        Sabah kahvaltı yaparken Jack'de oradaydı. Kızlar gözlerine inanamadılar çünkü depoda gördükleri adam yani Jack'in patronu da oradaydı.

Olay Yeri ParisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin