-Taehyung sen nerdesin ne kadar merak ettik biliyor musun? Yeongtan'ın bulduğuna sevindim. Hadi çok işimiz var.
Demişti Bang-Pd
Taehyung gittikten sonra Soo Min'de tam gidiyordu ki Bang-Pd Soo Min'i durdurdu ve
-Soo Min Yg çok iyi bir çalışan olduğunu söylemişti umarım öylesindir.
- Efendim size gün geçtikçe ne kadar iyi bir çalışan olucağımı göstericem siz merak etmeyin.
Dedi ve hemen çalışmaya başlıyacağı yere gitti. Yaklaşık 3 saat çalışmıştı ve başı ağrımaya başladı ve kahve içmeye indi. Masaya oturdu kahvesi yudumlarken yanına jungkook geldi.
-Merhaba nasılsın?
(Soo Min gülümseyerek)
- İyiyim sen nasılsın?
- Galiba Yeongtan'ı sen bulmuşsun.
-Evet ben buldum.
-Taehyung çok mutlu oldu teşekkür ederiz. İyi ki senin gibi biri bulmuş.
(Soo Min sadece gülerek karşılık vermişti.)
Arkadan biri
-Jungkook hadi gel pratik yapacağız .
Diye bağırmıştı.
-Tamam Hyung geliyorum. Üzgünüm gitmem gerek tekrar görüşürüz.
Demişti ve gitmişti. Soo Min tekrar çalışma odasına giderken biri arkadan dürttü ve arkasını dönünce Taehyung olduğunu gördü.
-Soo Min Yeongtan'a baktığın için çok ama çok teşekkür ederim. Yeongtan'ın değeri bende çok ona bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim.- Tamam teşekkür etme gerek yok zaten hayvanları çok severim başka hayvan olsaydı bile ona da aynı şeyi yapardım. Üzgünüm gitmem gerek çok işim var sonra görüşürüz.
-Görüşürüz Yeongtan'ın can kurtaranı.
Dediği şey üzerine Soo Min kahkaha atarak odasına gitmişti. Bir kaç saat sonra artık çalışma saati bitmişti ve eve gitmesi gerekiyordu. Bang-Pd Soo Min'e
-Soo Min bugün çok güzel çalıştın aynısını yarın da hatta her gün görmek istiyorum. Demişti Soo Min biraz utanmıştı.
-Tabi ki efendim her zaman. Demişti ikiside kahkaha atarak çıkmışlardı.
Taehyung'un ağzından:
-Hyung Soo Min çok tatlı bir kız.
- Yani tatlı.
Demişlerdi arabaya bindiler ve diğer üyeleri bekliyorlardı.
Soo Min'in ağzından:
Arkamdan biri Soo Min diye seslenmişti ve arkamı döndüğümde hem sinirli hem de çok mutsuz oldum.( O kişi kim di?)
Sizi çok seviyorum bol bol yorum yapın vote de atmayı unutmayın bir sonraki bölüm yarın gelcek ve sizce o kişi kim ?
Sizi çok seviyorum 💜💜💜