Soo Min ve Taehyung eve gelmişlerdi. Taehyung hemen arabadan çıkıp Soo Min'in kapısını açtı ve eve doğru yürümeye başladılar. Taehyung kapıyı çaldı.
-Taehyung neden anahtarını almıyorsun yemeğimi yarıda böldün.Kapıyı Seok Jin açmıştı. Cümlesini bitirince Soo Min'e bakarak
-Merhaba seni fark etmedim kusura bakma. Neden geldiniz?
Soo Min cevap verecekken Taehyung cevap vermişti
-Hyung Soo Min bugünlük bizde kalacak evinde bir kaza oldu da sizin için sorun olmaz değil mi?
-Yok sorun değil. İçeri geçmiyor musunuz?
-Geçelim.
Soo Min evin içine girdiğinde sanki büyülenmiş gibi oldu. Ağzı açık bir şekilde etrafa bakarken Taehyung
-Soo Min ağzını kapat sinek kaçacak.
-Ev çok güzelmiş. Keşke burada hep kalsam.
Soo Min son cümlesini sesizce söylemişti.
-Efendim? Duyamadım da.
-Önemli bir şey değil.
Taehyung, Soo Min'e kalacağı odayı gösterdi. Soo Min Taehyung'a teşekkür ederek yerleşmeye başladı.
Heart ve Yeongtan durmadan havlıyordu. Yeongtan ve Heart'ü odadan çıkardı. Tüm eşyaları bitmişti. Ayağı birazcık sızlıyordu.
Soo Min odasına yerleşirken Taehyung'da Bang-Pd'yi aramıştı. Bang-Pd evi halledeceğini söylemişti. Taehyung salona doğru yol alırken Heart ve Yeongtan'ın havladığını duydu biraz endişelenmiştı çünkü Soo Min'e belki bir şey olmuştu. Neden daha yeni gördüğü birini bu kadar çok düşünüyordu. Seslerin geldiği yöne doğru gitmeye başladı. Soo Min'in kapısının kapalı olduğunu gördü kapıyı vurdu ama ses gelmedi. Daha çok endişelenmişti. Beşten geri sayıp odaya girdi ve yatakta yatan bir Soo Min'i görmüştü. Bugün çok yorulmuştu. Taehyung durmuş Soo Min'i inceliyordu. Arkadan öksürük sesiyle arkasını dönmüştü. Arkada onu izleyen arkadaşlarının olduğunu fark etti. Biraz utanmıştı. Namjoon-Taehyung incelemen bittiyse pratik yapacağız gelmek ister misin?
-Hyung ben bir şey oldu sandığım için bakıyordum. Hadi pratik yapalım.
-Tamam hadi gidelim.
-Tamam Hyung geliyorum.
Taehyung,Soo Min'in yattığı odanın kapısını kapatıp pratik odasına gitti.