°1°

209 7 6
                                    

Maya pov.

Mă trezesc de dimineață din cauza alarmei care îmi zguduie timpanul. Deschid ochi si ca în fiecare dimineață dau cu alarma de pământ.
Îmi întind mâinile să se dezmorțească , si ma pun pe marginea patului in șezut. Mă uit în oglindă și părul meu era vraiște ,iar pijamalele foarte sifonate . Mă ridic si îmi târâi picioarele pe parchet ,ca să ajung la baie. Fac un dus lung si plăcut , ies cu un prosop în jurul corpului si merg la dulap. Îmi aleg o pereche de colanți negri pe deasupra o pereche de pantaloni scurți de blugi rupți si sus un maieu cu buricul gol . În picioare tenesi albi cu floricele mov.
Ies din cameră și merg la bucătărie , mama pregătise micul de jun . Mă așez la masa , vine si tata cu fratele meu mai mare . Fiecare începem să mâncăm , cand Tatăl meu îmi zice că sâmbătă seara ieșim la o cină de afaceri . Mama se uita la tata si ii aprobă din cap. Mi se pare cam ciudat cum se comporta azi amândoi, doar fratele meu e la fel ca de obicei.

F( frate) - Hey Maya...! Am auzit că ai un iubit. Îmi zice cu un râs prostesc pe fata.

M(Maya) - Nu fi prost !!! Cum sa am iubit. Ii raspund cu o fata ucigașă.

MM( Mama) - Maya cum adică ai un iubit...!!!! Ști prea bine ca nu ai voie să vorbești cu băieți!?! Se răsteste mama la mine .

T( Tata) - Maya sper ca fratele tau nu are dreptate! Nu mă face să fac ceva necugetat ...! Zice tata pe un ton răstit.

M( Maya) - Tata/Mama nu e adevărat...! Va rog credeti- mă știți că nu v-am mințit niciodată , si nici nu o voi face.  Le explic cu lacrimi în ochii.

M/T - Bine te credem. Ști ca te iubim si ne gândim doar la binele tău.

M- Da mami si tati .

După micul de jun , iau ghiozdanul si ma duc la școală e ultimul an de liceu. Merg pe stradă și mă întâlnesc cu prietena mea cea mai buna Layla , dar eu de obicei ii zic Lay si ea mie May . Mergem si vorbim de ale noastre până ajungem în fața liceului. Acolo este Kay , Lily , Genna, Sira si Tibi populari liceului ca de obicei le place să se ia de mine . Ii vad ca se îndreaptă înspre mine.

K( Kay) - Hey papusico . Ce faci ți-a fost dor de mine. Spune pe un ton senzual si îmi face cu ochiul.

L( Lily) - Fai fufo te dai cumva la iubitul meu. Mă privește urat parcă m-ar lua la bătaie.

T( Tibi) - Laso Lily ...!! Ce crezi că Kay s-ar uita la una ca ea. Mă privește cu scârbă.

G( Genna) - Ha..Ha..Ha.. . Buna gluma Tibi. Cam prostuta a crezut că e o glumă.

S(Sira) - Buna Maya!! Ce e ți-a mâncat pisica limba... Zice pe un ton sarcastic.

Încerc să nu îi bag in seama și îmi văd de drumul meu . Mă tot îndepărtez de ei și îi aud cum mă înjură, dar încerc să ignor . Întru în clasa si se sună de intrare, după câteva minute intra si profesoara de matematica , oră a decurs normal si după ceva timp se sună de pauză eu ca de fiecare dată nu ies din clasa si nu vorbesc cu nimeni înafară de Lay prietena mea.

Trecură toate cursurile și mă îndrept acasă. Merg pe alee când văd o mașină super luxoasă ca se oprește lângă mine. Încerc să ignor si merg înainte, dar Masina întoarce și mă urmărește. Observ si grăbesc pasul , îl măresc din ce în ce mai mult , până pasul să făcut alergat . Alergăm foarte repede dar Masina mă tot urmarea. Mai aveam puțin și ajungeam acasă dar când mă uit în spate observ că mașina dispăruse. Întru val - vârtej în casa. Fug în bucătărie și beau un pahar cu apă. Îmi trag sufletul și mă așez pe scaun . Mă gândesc cine oare mă urmărește . Ce vrea de la mine. Deodată mă apucă un moment de frica.

Daddy sunt rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum