°2°

189 5 2
                                    

Răsuflu ușurată ca sunt in casa . Aici sunt în siguranță, dar oare mă urmărit . În fine mă bucur de moment și realizez că trebuie să fiu mai precaută. Multi îmi doresc moartea . Noroc că nu mă cunosc , dar Masina aceea de ce mă urmărit. Trebuie să iau măsuri de precauție.

După câteva ore de stat pe gânduri sunt brusc adusă la realitate de prezența părinților mei. Vin la mine si ma vad visătoare.

MM( Mama) - He scumpo ! Am sosit . Ce ai te văd moale , să întâmplat ceva azi la școală? Mă întreabă mama cu fata destul de îngrijorătoare.

M(Maya) - Nu mama sunt doar obosită...! Ii raspund pe un ton somnoros.

T(Tata) - Hai scumpo dute în camera ta sa te odihnești. Îmi zice tata calm cu un zâmbet pe buze.

MM( Mama) - Scumpo în jumătatea de oră să cobori la cină. Îmi zice mama zâmbitoare.

M(Maya) - Nu cobor mami ! Nu îmi este foame , dar mulțumesc pentru tot. Ii raspund si urc treptele care duc pe un hol . În dreapta este camera mea.

Întru si s-ar în pat așteptând ca părinți mei să adoarmă ca să îmi încep adevărată mea viață .

Intra  adevăr poate voi credeți că eu sunt doar o fata de optsprezece ani, dar există și un mare dar , eu sunt de fapt cel mai bun asasin din oraș .

Si totul a început atunci când l-am cunoscut pe Jo . Cel mai bun prieten si îmi este mai mult decât un frate . El ma învățat să lupt si sa ucid fără milă . Cunosc toate armele posibile si cum sa le folosesc. Eu cu el suntem asociați cu un traficant sau așa ceva . Nu îl cunosc noi doi ii zicem ,, Sefu' " așa se adresează Jo . Am ucis fără mila si inca o fac . Fata cuminte ziua și asasina noaptea .
Acum aștept ca părinții mei să adoarmă să pot pleca . Am misiuni de făcut, deci timpul înseamnă bani. Am un sef destul de generos , dacă misiunea decurge cum dorește îmi baga sume destul de frumoase in cont.
Poate o sa il cunosc intro zi dar momentan eu trebuie sa îmi păstrez identitatea secretă .

Venii în sfârșit și miezul nopții , mă asigur că părinții mei au adormit si ma furisez  pe fereastra din cameră mea . Stiu ca e sus dar îmi este foarte ușor să ies pe ea . Merg cinci străzi distanta si intru intro casa părăsită. Acolo am motocicleta mea de un negru intens. Este mai ușor să conduc un motor decât o mașină în misiuni, de permis am dat pe ascuns mă ajutat Jo .
În fine urc pe motocicleta si o tai glonț pe asfaltul liber , trebuie să conduc până în celălalt capăt al orașului la un mic salon de tatuaje, acolo este mică noastră vizuina.
După treizeci de minute ajung si intru în salon cu cască pe cap să nu mă cunoască nimeni, în salon nu este nici o persoană. Întru în spate și îl văd pe Jo vorbind la telefon .
Aștept până își termină convorbirea , mă așez pe canapea si iau o revistă cu tatuaje si încep să o rasfoiesc .în sfârșit Jo termina de vorbă și se apropie de mine cu pași grăbiți.

J(Jo) - Vesti bune 001 ai o misiune în seara asta , mă sunat Sefu' si mi-a zis să îl omori pe Gerard Cuter este cel mai mare dușman al Sefului si il vrea mort până la ora patru dimineața.

M(Maya) - Bine Jo îl rezolv până la trei dimineața.

Ies tot cu casca pe cap să nu îmi vadă nimeni fata . Mă urc pe motocicleta si bag viteza până la un Motel din centru unde am toate echipele la subsol. Îl plătesc pe patronul acelui Motel ca să nu scoată o vorbă.
Ajunsă la motel intru tot cu casca pe cap  si cobor scările care duc în subsolul clădirii. Întru pe o ușă și acolo am toate echipele si armele pentru asasinat. 
Îmi iau un revolver 9mm si un cuțit nu Ști când ai nevoie de el, mil pun la glezna în suportul lui special si ma îmbrac în hainele mele obișnuite în negru să mă camuflez mai bine în noapte.
După ce m-am pregătit urc pe motocicleta si o iau la goană pe asfaltul rece al nopții.

Daddy sunt rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum