Motorul scotea un sunet puternic , când acceleram din ce în ce mai puternic pe soseaua goala.
Ma întrebam mereu , ce inima rece am eu , de ucid o persoană fără nici un resentiment.
După zece minute ajung la destinație, cobor de pe motocicleta si îmi iau armele cu mine intr-un ghiozdan . Ca sa nu observe nimeni , si sa nu dau de bănuit că am arme . Mă îndrept către victima , si îmi scot un pistol mic . Când ma observa , a încercat să ia pistolul de pe masă , dar eu am fost mai rapidă și i-am găurit creierul si fruntea. A murit pe loc, si eu care credeam că o să fie mai greu.
Mă grăbesc să ajung la motocicleta, si de odată dau peste două gorile . Mă privește furios , si încearcă să mă lovească. Ei habar nu au cu cine sau pus , îmi iau poziția de luptă, si încep să îi lovesc. După câteva lovituri ii dobor si alerg la motocicleta.
Gonesc ca o psihopată pe strada , după treizeci de minute ajung la salonul de tatuaje, întru cu casca pe cap . Se făcuse oră patru dimineața, Jo vine râzând la mine , si zice că șeful ne-a dat triplu sumei pe care trebuia să o primim.M(Maya)- Tu vorbești Serios ! Ii zic pe un ton destul de mirat dar și șocat în acelaș timp.
J(Jo)- Da 001 , a fost foarte fericit că l-ai ucis așa repede . Este Jo așa de mândru și bucuros că a primit această sumă de bani.
M(Maya)- Acum putem să ne pensionam mai devreme. Avem bani pe săturate. Ii zic foarte mândră , si foarte incredibil de fericită.
J(Jo)- Hai gata cu visele, dute acasă e destul de târziu! Îmi zice pe un ton autoritar .
M(Maya)- Ok Jo, am plecat . Noapte buna! Ii zic si ies grăbiră din salon.
Mă îndrept la motocicleta, urc si plec cu viteza acasă . După treizeci de minute ajung, las motocicleta la locul ei , ca de obicei. Alerg repede să ajung acasa, urc pe fereastra, si ma schimb repede în pijamale. Mă pun în pat ,să dorm si eu un pic , până dimineața.
Aud voce mamei care învăluie camera si la fel si timpanul meu.
MM(Mama)- Maya scumpo , trezește mai ai o oră și trebuie să te pregătești pentru școală.
Același rutina zilnica, abia aștept să termin cu asta . Sa pot sa îmi urmez visul liniștită.
Mă ridic din pat Șl îmi fac rutina de dimineață. După treizeci de minute sunt gata .
Ies din cameră și mă duc la bucătărie , beau un pahar cu Coca-Cola să mă revigorez . Ies din casă și merg pe alee .
După câteva curbe , simt iar ca sunt urmărită . Măresc pasul si Masina aceea la fel, arunc o privire în spatele meu , si observ aceeași Masina care mă urmărit si data trecută.
Grăbesc pasul alarmant, si picioarele mele încep să mărească ritmul din ce în ce mai repede.
Alerg ca o buimacă , deoarece îmi este teamă să nu fi fost descoperită.
Cu privirea în spatele meu , am uitat sa ma uit si înainte . Deodată ,, poc" m-am ciocnit de cineva, când mă întorc văd de cine m-am ciocnit , si este ...
CITEȘTI
Daddy sunt rea
De TodoEl un traficant de femei si ea o frumoasa fetiță . Oare aparențele inseala . Chiar e ea mică și fragilă. Daddy ce va crede despre babygirl când va afla ca ea este de fapt.... suspans .....