0.1

1.5K 73 28
                                    

《 08.05.2000 》

Küçük kız annesine bakarak ağlıyordu. Annesi gözünün önünde Cansız bir şekilde yatıyordu. Her yeri kan olmuştu. Küçük kız daha fazla bu görüntüye dayanamayarak dışarı attı bedenini. Koşarak karşıda gördüğü ilk ağaca yasladı kendisini. Burası bir ormandı ve ıssızdı. Annesini kurtarabilecek biri yoktu. Bu küçük kızın daha şiddetli ağlamasına sebep oluyordu.

O sırada ilerden bağırma sesleri geldi. Genç bir kız yere yatmış diğer adam ise elinde bir odun parçasını kıza yaklaştırıyordu. Küçük kız şaşırmıştı burada kimsenin yaşamadığını zannediyordu. Ayrıca bir şey anlamamıştı. anlasaydı oraya gitmezdi. Merakla o tarafa koşmaya başladı.

Adam odun parçasını tam genç kıza saplayacakken koşarak önüne geçti küçük kız. Böylece o odun ona saplanmış oldu. Kızın acı inlemesi bütün ormanı kaplamıştı. Genç kız gözünden ateş saçarcasına yerden kalktı. Ve kızın karnındaki odun parçasını çıkardı. Küçük kızın canı çok yanıyordu.

Genç kız elindeki odunu hızlıca adama saplandığında adam yok olmuştu. Küçük kız bir yandan ağlıyor bir yandan ise adamın yok oluşuna şaşırıyordu. Bu yük ona çoktu daha küçücüktü. Genç kız hızla küçüğün yanına geldi.

"iyi misin canın yanıyor mu ?"

Küçük kız afallamıştı.Annesi ona yabancılarla konuşmamasını öğretmişti. Fakat aklına gelen şeyle duraksadı. Annesi ölmüştü. Küçük kızın yaşları bir şelaleye dönüştü. Aynı zamanda kafasını hafifçe aşağı yukarı sallıyordu.

"Annen, baban nerede senin?"

Kız ağlamayı sürdürdü ve babasının onu bıraktığını hatırladı. Hıçkırarak cevap vermeye çalıştı.

" Babam ( hıck ) bizi bıraktı ( hıck ) annem ( hıck ) ku-kulübe de ( hıck ) öldü "

Genç kız şaşkınlıkla bu küçüğe baktı. Bu kadar şeyle nasıl ayakta durabiliyordu. Kollarını o küçük bedene sararak ağlamasının dinmesini bekledi. Küçük kızın ağlaması yavaşladığında onu kendinden ayırdı. Burada kalması tehlikeliydi.

"Şimdi seninle bir anlaşma yapalım tamam mı? "

"Tamam"

"Eğer benle gelmek istiyorsan seni ısırıcam ama eğer benle gelmek istemezsen başka bir yere gideceksin"

Küçük kız bu genç abla ile gitmek istiyordu.Zaten annesi de önceden onun elini yavaşça ısırır sonra da öperdi. Bu yüzden garipsemedi.

"Seninle gelmek istiyorum"

Dedi emin bir şekilde. Genç kız burukça gülümsedi ve kızın boynuna yaklaştı. Küçük kız ne olduğunu anlamadan boynuna giren dişler ile çığlık attı. Bir süre sonra genç kız geri çekildiğinde küçük kız bayılmıştı.

《 23.07.2010 》

Kim jisoo

"Ablaaaaa benim çoraplarım nerde?"

"Nereye koyduysan oradadır jisoo"

"Abla ya okula geç kalıcam şimdi"

"Öff oturma odasında koltuğun arkasında"

Jisoo koşarak ablasını öptü ve onu sevdiğine dair birkaç cümle mırıldandı. Sonra koltuğun arkasından çorabın tekini alıp giydi. Ben çıkıyorum diye bağırarak okulun yolunu tuttu.

Jisoo bir vampirdi. Yani tam sayılmazdı. İnsan-vampir meleziydi. Küçükken şimdi abla dediği kişi onu vampir yapmıştı. Bu durumdan şikayetçi değildi. Onu ablası olarak görüyordu. Ayrıca bu okulda çok garip kişiler vardı. Onları keşfetmek eğlenceliydi.Tam bunları düşünürken arkadan sesler geldi.

TOY | yoonsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin