MY LOVE GRANNY
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 2Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata jika ada persamaan nama dan tempat itu hanyalah secara kebetulan.
#Terkejut
Dengan perasaan terkejut Moon terus undur kebelakang.
"Kenapa ni baby??" Ms Granny
Sambil Gabby pegang tangan dan tarik Moon.
"Alamak ! Hoiii nenek mana lagi ni ? siapa kau?" Sambil tutup kemaluan.
"Baby sayang I'm Gabby , you don't know who i am?" Gabby
"Alamak...No , no tidak mungkin, semalam i dengan perempuan cantik ! Bibir lembut ."
Moon terus cuba berfikir sedalam-dalamnya apa yang pelik kejadian semalam . Bila Moon terfikir tangan dan breast semakin tidak keruan , dan degupan jantung semakin kuat ,dup dap dup dap!
"Alamak ! Shit !!!" Buk ! Moon terus menumbuk dinding kamar mandi .
"Baby , kenapa ni?" Ms Granny
"Siapa Baby kau arh ???!" Moon
Moon terus keluar tapi tangan Gabby laju menarik terus mengucup bibir Moon , Moon sedikit terlupa yang wife dia adalah orang tua,bila Moon buka mata dia terus menolak laju Gabby . Lalu Gabby jatuh terus Gabby menangis .
"Maafkan saya !" Moon keluar dari kamar mandi terus dia pakai baju dia keluar dari bilik hotel , dia seperti trauma dengan apa dia hadapi .
Telefon berdering banyak kali tapi Moon tidak angkat sampai dia menjerit-jerit ditelefon.
"Bodoh , jangan call lah , aduhhh orang tua ni." Moon tekan butang off reject call . Hati Moon tidak tenang bila berfikir kembali malam pertama mereka semalam . "arggghh!!! Shit kenapa lah dia tua."
Tok...Tokk! "Moon Mommy dengar bunyi-bunyi apa tu Moon?" Puan wee
"Alamak! Oh nothing Mommy , just now I'm on my practice silat." Moon
"Carefully okay , Mommy tidak mau Moon careless ." Puan Wee
"Yes ! Mommy , i love you ,thank you" moon
Bila Moon dengar Puan Wee dah tiada , baru dia terus hempas-hempas bantal . Sekejap-sekejap si Ms Granny call . Last text dari Ms Granny . " You won't answer my call i come to you house ?"
"Alamakkk .. Tuhan tolong lah saya , aduhh." Moon jalan kesana sini tidak duduk tenang dalam bilik.
Tiba-tiba Puan Wee ketuk lagi . "Moon somebody outside , waiting for u at living room."
Jantung Moon seperti terhenti seketika , "Mom just say im on my slept ."
"Meeraaaaa , His said don't want talk to you , ha , ha ." Puan wee
"Mommm ! Wait , yeah ,i coming ." Moon
Bila Moon keluar saja Ms Granny yang muncul. Moon rasa satu badan jadi hitam sebab pucat ,si Ms Granny betul-betul ada disana, dia tengok Moon dengan perasaan marah tapi senyuman penuh makna.
"Mom ? Kenapa tipu Moon!!!" Moon
"Kan tidak elok layan orang tua macam tu Moon , come salam Granny . Ni Granny cakap sama Mommy kalau betul dia elak mau jumpa cakap saja Meera name ." Puan Wee
"Bah ,baiklah Mom ." Moon
Dengan malas-malas Moon salam Ms Granny tapi jari telunjuk Ms Granny goyang-goyangkan di tapak tangan Moon. Disebabkan Moon kegelian , dia rasa mau muntah dan rasa ngeri bila tengok si Ms Granny berpakaian sexy dan nampak seperti orang muda . kelam kabut Moon tarik kan tangan dia , terus dia seperti termelompat sedikit .
YOU ARE READING
MY LOVE GRANNY
RandomKerana Experiment , Moon dan Ms Granny dipertemukan. Umur adalah nombor cinta tidak mengenali usia .