MY LOVE GRANNY
BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 6Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata jika ada persamaan nama dan tempat itu hanyalah secara kebetulan.
#Salahfaham
Si Viki pula terus berhenti ketawa sekejap bila nampak si Ms Granny disana.
"Baby , mana satu i nak pakai ni??Baju belang-belang harimau kah atau yang macam baju singa-singa? Atau ni polkadot ?" Granny
3 Dress seksi baju tarian tiang dengan rotan sekali ada Ms Granny bawa kasih tengok si Moon. Dengan muka terkejut dan rasa sesak nafas Moon ni kali terus nampak pitam sekeliling !
"Hahahahahhahaha !!! Granny what r u doing baby??" Viki
Viki sengaja memecah kekalutan keadaan antara Moon dan Granny . Moon terus rasa segar sedikit pengilhatan dia .
"Moon ! Whos is this??" Meera
"Oh ,ermm , si eh bukan , apa ni , Viki aarr , u asking Granny going to . Eh apa arr." Moon
Moon betul-betul tidak tahu mau cakap apa , semua dia cakap macam ada salah , setiap ayat keluar dari mulut dia tidak tersusun .
"Moon what happen to you , relax ?? Why look so nervous?" Meera
"Eh , Actually Meera she is …" Moon
"Arghhh !! Baby?" Ms Granny
'Atukkuiii , 'Matilah saya ni kali !!' Ms Granny
Terus si Meera dekat si Ms Granny , dia cakap terus . "Like this okey beautiful Granny , whatever you wear you the most beautiful in the world." Meera sambil senyum dia pegang bahu si Ms Granny.
"Really ??" Ms Granny
Si Viki dibelakang diorang terus buat isyarat kelar leher , sambil tahan ketawa . Moon pegang kepala sambil geleng-geleng dalam hati dia .' apa si Meera fikir pasal si Ms Granny ni??'
"Yes Beautiful lady." Meera
"Can u choose for me ??" Ms Granny
"Yes sure , why not sexy?" Meera
Si Viki berhabis tahan ketawa , sambil buat isyarat tarian ayam dibelakang sambil sekejap-sekejap kelar leher guna jari . Bila si Meera rasa si Viki macam mengejek ,terus dia pusing dia cubit .
"Auchhh !!! Pain lah ishh!" Viki
"U tukar baju , nanti u turun balik , is it okey seksi?" Meera
Selepas si Granny pergi tukar baju, terus si Moon salam-salam tangan si Meera , si Meera ada rasa malu-malu kucing .
"Ohhh my goshhh !!! Meera thanks so much !" Tapi geleng-geleng kepala si Moon .
"I know , my Granny sometimes also like this dah nyanyuk jangan hairan , kadang i ni cucu pun dia cakap anak dia .until my Mom said , Mom that not ur daughter but my daughter . So my granny laughing ." Meera
"HAHAHAHAHAAHAHA! You know what the Granny said Moon is a her husband." Viki
Sambil si Viki kelip mata . Terus si Moon ketawa-ketawa .
"hahhahahahahahahhahaah!" Tapi dalam masa di Moon ketawa tu si Granny muncul .
"Baby nice or not??" Ms Granny
Rasa mau sesak nafas si Moon balik . Si Meera pula melayan saja . Dia tidak tahu kebenaran yang si Granny betul-betul wife kepada si Moon .
"Ohhh so beautiful ! Hey guys nice rite??" Meera
YOU ARE READING
MY LOVE GRANNY
RandomKerana Experiment , Moon dan Ms Granny dipertemukan. Umur adalah nombor cinta tidak mengenali usia .