13.8.2019;
Canım kızım, annen bugün bu kitabı yazmaya başladı. Kendini şu sıralar o kadar dağınık ve kendi dünyasında sıkışmış hissediyordu ki... Sonra aklına neden ilerideki hayatımı yazarak kafamı dağıtmayayım ki? sorusu geldi. İyi ki de gelmiş canım kızım. Sen şuan nasıl bir kız olucaksın? nasıl bir evlat olucaksın bilmiyorum ama iyi ki benim kzımsın.. Seni, ne olursa olsun seveceğimden emin ol birtanem. Hem, senin bugünlerde çok güzel bir teyzen oldu.. adı Sinem. O'nunla da burada tanıştık biriciğim. İlk baş normal arkadaş olduk iki güne kanka ve bir haftanın sonunda birbirimizin telefon numaralarını alıp whatsapp'tan konutuk.. ve emin ol ki o, bu hayatta gördüğüm en iyi kanka,kardeş,abla... o da benim gibi biriciğim. Eğer birgün yanında ben ve baban olmazsa Sinem teyzene gitmekten sakın çekinme. O,senin ikinci annen meleğim. Bu zor günlerde benim yanımda olan "kanka olay var!" dediğimde "kiminle?" demek yerine "kim lan benim kardeşimi üzen?!" diyecek birisidir. Tabii Elif ve Yağmur teyzeni de unutmamak lazım. Onlarla daha sonra tanışsak da onlar da emin ol Sinem teyzen kadar yakınlar kardeşler. Bu anlattıklarım onlar içinde geçerli meleğim.
Sana şunu diyeceğim güzel kızım mesafeler aşka engel olamadığı gibi kardeşliğe ve dostluğa da engel değil. Seninle birlikte olan ve uzun zamandır tanıdığın kişiler emin ol bazen senin arkadaşın kardeşin olamazlar. Ben burada bunu anladım. Canım, kardeşim dediğim insanların aslında beni kötülüğe itmekten başka hiçbirşey yapmadıklarını gördüm. Fakat bu üç, dünya tatlısı insanlar benim yine arkadaşımın olabileceğini ve her insanın aynı olmadığını öğrettiler.
Unutmadan geçmeyeyim meleğim, benim burada bir de abim oldu. Bazen gıcık kapsam da bana geç cevap vermesine ama yine de seviyorum keratayı. Bu dört kişi benim tektar mutlu olmamı ve ne olursa olsun içime kapanmamayı öğrettiler farkına varmadan.
Sakın ha hayattan bir darbe yiyip oturup kalma güzel kızım unutma senin annen güçlü senin annenin yaşaması bir mucize..
Kızım kolay mı azraile iki kere kafa atmak?! Azraili bile dize getirmiş biri senin annen. Güçlü durmayı öğreneceksin. Yeri geldiğinde seninle ağlayıp seninle güleceğim ama hiçbir zaman kendini zayıf hissetme arkanda annen var..Seni çok seviyorum güzelim, bu kitap eline ne zaman geçer bilmiyorum ama ne olursa olsun sana bu satırları okutacağım.. Seni seviyorum..
#10 yıl önceki annen#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#ÖMRÜM'E#
General FictionSene 2029, geçmişteki bir annenin gelecekteki çocuklarına mektupları...