"Yankı, iyi misin? " Diye sorarak içeriye girdi Feza. Panik yaptığı her halinden belliydi. Daha tanışalı bir buçuk ay anca olmuştu fakat Feza tam da ondan beklenilecek şekilde çabucak bağlanıvermişti.
"Sence iyi miyim? " Dedi Yankı. Gözleri şiş ve kırmızı, yüzü ise solgundu.
"Değilsin. Of, ne yapacağımı bilmiyorum ondan böyle aptal aptal sorular soruyorum. Geçen böyle apar topar çağırdığında çikolatan bitmişti. Belki tekrar bitmiştir diye gelirken aldım."
Yankı kafasını iki yana salladı. Bu sefer sorun çikolata değildi belki ama benzeri bir sebepti.
"Sevsene beni Feza. "
"Efendim? "
"İlgi istiyorum ben. Beni kimse sevmiyor. " Dedi Yankı tekrar dolan gözleriyle beraber.
"Tamam Yankı, sakın ol. Hem ben seviyorum seni. Başkası sevmese de olur. "
Yankı kendisini kanepeye fırlatırken bir yandan da mırıldandı. "Seviyor musun ki? Sadece görevin diye işte... "
Feza Yankının yanına oturdu. Onu dizlerine doğru yatırarak saçlarını okşamak başladığında Yankı da sakinleşerek gözlerini kapattı.
"Sevmesem çoktan iletişimimi kesmiştim seninle Yankı, biliyorsun. "
Yankı ben zor bir insanım dediğinde Fezanın aklına bu kadar zor bir insan olabileceği cidden gelmemişti. Bu ay belki de onuncuya geliyordu Yankılara.
Evet, hepsi de Yankının ilgi krizleriydi. Yankı ilgi istiyor, küçük bir bebek gibi yattığı yerde büzülüyor ve sevilmeyi bekliyordu. Feza da seve seve yapıyordu bunu.
Yankının nefesleri belli bir düzene girdiğinde feza dikkatlice kalkarak üstünü örttü. Böyleydi işte, gelir, gerekli ilgiyi gösterir ve giderdi. Başka hiçbir olayı yoktu.
Feza Yankıya çok büyük değer verse de Yankının ona o değeri vermediğini biliyordu. Onu sadece ona ilgi göstermek zorunda olduğu bir çalışan olarak gördüğünü biliyordu. Bu zoruna gidiyordu. Hem de çok..
~~~~~
Ben en son bu kadar kötü betimlemeyi aylar önce yaptım sanırsam hşwşvlsSisi sefiyorum YanFe🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz ilgi 'aranıyor' ~bxb~
Proză scurtă{Tamamladı🍃} "DİKKAT! BİRAZ İLGİ ARANIYOR! Cinsiyet, dış görünüş hiçbir önem taşımamakla beraber, cüzi bir ücrete bana ilgi gösterecek birisi aranıyor. 19 -21 yaş aralığında ki, ciddi olarak ilgilenen, kişilerin bana ulaşması rica olunur. 05*** ...