İç çektim, üç dakika gecikmişti ve ben bekletilmeyi hiç sevmezdim.
Normalde böyle bir durumda Kumsalı bile beklemezdim. Dakik birisiydim ve zamanında gelmesi benim için gerçekten önemliydi.
İç çekerek kafenin kapısına doğru çevirdim bakışlarımı. Gerçekten ondan önce yazan insanların hepsi absürt bireyler olmasaydı çoktan çekip gitmiştim.
Dağınık sarı saçları yüzüne doğru düşen bir çocuk kafeden içeriye girdi. Bu Feza olmalıydı. Profil fotığrafından yüzünü tam olarak görememiş olsam da sarışın olduğunu biliyordum.
Masama doğru gelirken gergince gülümsedi. İçinde bulunduğumuz durumu tuhaf buluyor olmalıydı. Hoş, haksız da sayılmazdı. Bazen ben bile neden böyle bir şey yaptığımı sorguluyordum.
"Yankı Bey? " Dedi sorarcasına. Karşılamak için ayağa kalktım.
"Ta kendisi. " Oturması için ufak bir işaret yapıp oturdum.
"Şey yani of, daha önce iş görüşmelerinde bulundum ama hak verirsiniz ki şu an bu durumu garipsiyorum. "
Gülümsedim, sizli bizli konuşması çok tatlıydı. Ama buna gerek yoktu.
"Şimdi Feza, bunu çok da iş olarak görme bence. Tabii böyle dedim diye çok salma da. Nasıl desem bilemedim şimdi. "
Kıkırdadı, yanaklarında kocaman gamzeleri vardı. Tip açısından ortalamanın bayağı üzerinde, yakışıklı bi' çocuktu.
"Ben anladım sanırım. Tam olarak ne yapmamı istiyorsun? Parasız da bir sürü arkadaşa sahip olabilecekken neden böyle bir şey seçtin ki? "
Kastettiğim şeyi uzunca anlatmama gerek kalmadan anlayabilmesi ve 'siz' fazlalığını bırakması zihnimde ki haneye ekstra puan yazdırmıştı.
"Parasız da arkadaşlarım olabilir ki inan hatrı sayılır derecede varlar zaten. Benim istediğim şey ilgi, şımartılmak istiyorum. Birisi olsun ve yanında ölesiye kendim olabileyim. Eh, bu pek de bekleyerek bulabileceğim bir şey değildi. "
Anladığını belirtircesine salladı başını.
"Pekala, senin için uygun muyum? Tamam bunu böyle sormak pek olmadı ama aklındaki kişi tam olarak nasıl birisi? "
Omuz silktim. "Belli bir tipleme yok. Zevklerimiz aynı olsun ki muhabbet edebilelim. Sen rap sevseydin ve indie den nefret etseydin konserlere gidemezdik mesela. Bilmek istediğin ne varsa sor. "
"Ücret desem çok aç gözlü görünürüm muhtemelen. İlk mesajımda da belirttiğim gibi kesinlikle ihtiyacım olmasa böyle bir şeye bulalmazdım ama her yer tecrübeli eleman arıyor. Sanki iş vermeden tecrübe edilebileceğiz de. "
"Günlük elli lira, böyle diyince az gibi göründüğüne bakma yine aylık bin beşyüz yapıyor. Aylık vermeyi düşünüyorum ama karşıda ki kişiye göre değişir. "
Feza bir anlığına afalladı. Ücret olarak daha düşük bir şey beklediğine adım gibi emindim. Ama ben de kolay bir insan değildim, muhtemelen canı çıkacaktı.
"Konserler falan tarzı çoğu şey de benden. " Diye devam ettiğimde yutkundu. Kesinlikle şu an olumsuz yanlarla olumlu yanları tartıyordu zihninde.
"Şey pekala, kabul etmeliyim ki bu kadar yüksek bir ücret beklemiyorum. Yüz, ikiyüz liraya işin içinden çıkarsın sanmıştım. "
Omuz silktim. "Kolay bir insan değilim. "
"Tahmin edebiliyorum. " Diye mırıldandı.
"Kafamız uyuyor gibi görünüyor Feza. Sana uyarsa bana da uyar. "
"Tamamdır o zaman. "
"Tamamdır."
🥖🥐🥖🥐🥖🥐🥖
Baget ekmek ve kuruhasanlarla bölümü kestim çünkü açımAaaaaaçııımmmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz ilgi 'aranıyor' ~bxb~
Historia Corta{Tamamladı🍃} "DİKKAT! BİRAZ İLGİ ARANIYOR! Cinsiyet, dış görünüş hiçbir önem taşımamakla beraber, cüzi bir ücrete bana ilgi gösterecek birisi aranıyor. 19 -21 yaş aralığında ki, ciddi olarak ilgilenen, kişilerin bana ulaşması rica olunur. 05*** ...