05***: İyi günler Yankı bey. Ben Feza Göksoy, gazetedeki ilan için yazmıştım.
05***: Aslında ilanın gerçek olup olmadığına karşın kuşkularım var ama iş seçmek gibi bir lüksüm yoktu o yüzden şansımı deneyeyim dedim.
Yankı: Size de iyi günler Feza bey. Evet ilan gerçek. Dışarıdan bakınca Trollmüş gibi durmasını anlayabiliyorum ama gşwşxsş
05***: Tam olarak aklınızdaki şey nedir?
Yankı: Aslında çok zor şeyler değil. Sürekli mesajlaşabileceğim, benimle devamlı ilgilenebilecek birisini istiyorum. İnsanlar genelde kendilerinden feragat etmeyi sevmezler, bilirsiniz. O yüzden ben de böyle bir çözüm buldum.
Yankı: Beraber dışarı çıkacağım, sürekli müsait olabilecek, ani değişen ruh haklerimle başa çıkabilecek birisi işte.
05***: Anlıyorum, aşırı zor gözükmüyor. Aradığınız özelliklere uyuyorsam benim için çok da sorun teşkil etmeyecektir.
05***: Sadece bir sorum olacak
Yankı: Tabii ki
05***: Almayı düşündüğünüz kişinin okul saatleri falan.. Nasıl desem. Her daim müsait olmalı dediniz ya.
Yankı: O kadar da değil gğwşzşa Özel yaşama o kadar müdahale hakkım yok. Daha genel şeyler işte.
Yankı: Ben bir kaç soru sorayım size. Genel olarak uyuyorsanız yüz yüze görüşürüz, kararlaştırırız.
05*** kişisi Feza iş olarak kaydedildi*
Feza iş: Tabii ki.
Yankı: Homofobik misiniz?
Feza iş: Hayır değilim ama o tarz yakınlaşmaları kapsamıyordur umarım.
Yankı: Tabii ki de kapsamıyor, sadece olur da birisinden hoşlanırsam ve bu kişi erkek olursa anlattığım zaman sorun çıkmasını istemiyorum.
Yankı: Tiktok vb hesaplarım yok de, lütfen yok de.
Feza iş: gşwicğwş Allah'a şükür yok.
Yankı: Sevdiğin şarkılar, gruplar falan?
Feza iş: Dolu kadehi ters tut, yüzyüzeyken konuşuruz ve Adamlar favorim. Onun haricinde çoğu indie grubu seviyorum.
Yankı: İşte bu haaarika
Yankı: Ne tarz şeyler izlemekten hoşlanırsın?
Feza iş: Aslında konusunu beğendiğim her şeyi izlemeyi severim.
Yankı: İstanbul'da mısın? Hani buluşabilmemiz için falan.
Feza iş: Evet, evet istanbuldayım.
Yankı: Şu anlık her şeyimiz ortak gibi gözüküyor.
Yankı: Yarın saat 6-7 gibi müsaitsen buluşalım bir yerde? Detayları, ücreti falan konuşuruz.
Feza iş: Evet evet, uygundur bana.
Yankı: Harika, Çiçek sokak, Papatya kafe? Biliyor musun?
Feza iş: Orada oturuyorum, bilmez miyim?
Yankı: Ben de.. Bu daha iyi oldu.
Yankı: Yarın görüşürüz.
Feza iş: Görüşürüz.
~~~~~~
Bi önceki bölümü atlamayın aşkewler ne atsam az oylanıyo, yorumlanıyo zaten : (((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz ilgi 'aranıyor' ~bxb~
Conto{Tamamladı🍃} "DİKKAT! BİRAZ İLGİ ARANIYOR! Cinsiyet, dış görünüş hiçbir önem taşımamakla beraber, cüzi bir ücrete bana ilgi gösterecek birisi aranıyor. 19 -21 yaş aralığında ki, ciddi olarak ilgilenen, kişilerin bana ulaşması rica olunur. 05*** ...