Bola som vtedy mala.
Mala som 12 rokov.
Sedela som na kraji roztahovacej postele. Na tej prespavacke sme boli styri. Ja som bola vzdy ta co len pocuvala prihody ostatnych.
Nikoho by ani vo sne nenapadlo ze to budem ja.
Ze ja budem prva.
Co vam poviem...ked mate 13, vsade vidite dvojzmysli, a hlavnou a taktiez jedinou temou su chalani.
,,Ja som ho stretla vcera v obchode a poviem vam, tak sexy telo sa nevidi kazdy den," povedala Milie. Vsetky sme sa zacali chichotat.
,,Ten moj mi vcera napisal, ze ma lubi," pochvalila sa hrdo hostitelka - Jasmine.
Prva chyba - Napisal.
Druha chyba - Len si to mysli.
Nieco vam poviem. Nehrnte sa do lasky. Tu chybu som spravila ja a doteraz za to pykam. Pockajte.
Slovami to nedokaze. Az skutky to potvrdia.
,,Ooo !" zavistlivo zvyskla Angel, ,,Uz ste sa aj bozkavali ?" spytala sa.
,,Este nie...planujeme to na utorok."s pychou v hlase oznami Jasmine.
Chyba cislo tri : Planuje. Laska nemize byt naplanovana - inak to nieje laska. Pravy vzah je ako puzzle skladacka : sklada sa z mnozstva nahod. Nahodne stretnutie, nahodne dotyky, a tak. Az ked sa nimi skladacka zaplny, vznikne prava laska.
,,Vies co...ja si myslim, ze so mnou Alexander chce chodit. Vkuse na mna pozera a aj sa tak sprava furt sa predomnou predvadza a tak. Co myslite ?" ozve sa opat Angel.
A dalsia chyba : Vzdy ta miluje osoba o ktorej by ta to nikdy ani nenapadlo.
,,Baby skuste mi niekoho dohodit," poviem zamyslele. Oni vyprsknu do smiechu. ,,Prepac, Medie, ale vazne neviem, ci si...." povie Jasmine.
V tej chvili mam tak malu dusicku, ze sa ani nespytam co tym mysli. Nastastie to za mna spravi Angel. Jasmine odpovie velmi priamo : ,,Lebo ona nema ziadne skusenosti a nic o tom nevie."
Bola by som rada, keby to bola pravda...
,,Jess, ja si myslim ze to moze byt sranda. Budeme ju ucit vsetko o chalanoch, a ako ich zbalit a tak ! Budeme ako tie dohadzovacky z toho filmu !" navrhla Angel s hlavnym cielom zastat sa ma.
Dufam ze teraz z toho nema vycitky svedomia.
,,Budete ju ucit aj ako sa s niekym vyspat ?" Vykrivila usta Milie. Ona bola z nasej stvorky vzdy ta perverzacka.
Opat sa vsetci zasmiali, vratane mna. Keby sme tak vedeli, co sa potom stane, nikdy by sme si z toho nepobili srandu.
No to je to.
Nikdy nevieme co sa stane a co nas caka.
Kazde rozhodnutie = Dalsia telhla pridana na stavbu. A je len na nas co napokon poskladame.
,,No okay," pritakala napokon Jasmine. ,,Budes nasa zverenkina."
Nasledovalo stastne objatie, este par babskych reci a potom sme stastne zaspali.
....A snivali detske snicky....
TAK...ROZHODLA SOM SA ZE CASTI BUDU KRATSIE, ALE BUDU CASTEJSIE A BUDE ICH VIAC. DAKUJEM ZA KAZDE PRECITANIE A DUFAM ZE SA BUDE PACIT :)
Venovane tebe - @S-itch , lebo si ma donutila pisat dalej a dala mi nadej ze aspon niekto cita moje story :) :3
ČTEŠ
Do sveta dospelych...
RomanceV mojom svete bolo vsetko ako ma byt. No uz nieje... Uz nikdy nebude.Nemoze byt. Nie po tom co sa stalo... No, ktovie, mozno aj pre mna niekdo napise stastny koniec... Lebo kazdy si ho zasluzi. Az neskor som zistila ze zivot je taky, akym si ho urob...