Ach tie vecierky....

85 7 2
                                    

Preslo par nudnych rokov.

Teraz sa mi uz ani zdaleka nezdaju byt nudnymi a priala by som si zazit este par takych mesiacov... No nemozem, je prilis neskoro.

Od tej prespavacky sa so mna stalo babätko. Bola som len tiche nemluvna o ktore sa staraju ostatny. Obliekali ma, ucili ma co sa ma a co nie.

Uz som nebola ta baba co sa kamarati s Jasmine, Angel a Milie.

Bola som to ja.

Bola som štastna.

Bola som Medison Sheenova.

Kamaratky ma vlastne naucili vsetko. Naucili ma ich rec, a ja som konecne pochopila ich svetu :

Musis prežiť.

Skola, a hlavne posledne roky zakladky, su ako More. Musis sa dostat az na vrch potravinoveho retazca - inak si mrtvy.

Den, ked ma s nim zoznamili bol skvely.

Naplanovali, ze pojdem na skolsky vecierok a pri stole s obverstvenim ho stretnem.

Mali to vymyslene dokonale. A i ked ten vecer nevisiel podla ich predstav, dopadol priam skvostne. Mala som mini saty. Majestatnostou trcali zpomedzi ostatnych.

Vybrala mi ich Angel, Jasmine ma nalicila a Mill mi dala zopar uzitocnych rad.

Zvysok uz nechali na mne.

Samozrejme, ze svojimi nahrubo namalovanimi jastrabimi ocami ma sledovali, a letmimi vyrazmi tvare davali najavo svoj nazor.

Mojou ulohou bolo cakat nanho pri pulte s pitim.

Volal sa Steeve Owens.

Moje zlate mile kamaratky mi vsak zamlcali ze ma aj dvojca. Jacoba. A ked som ho zbadala sediet na lavicke a nieco tukat do mobilu, po dlhom akte seba-prehovarania som vstala a isla za nim. Dievcatam zrejme doslo, ze kracam za 'zlym' Ownsom a (ako neskor tvrdili) nesuhlasne krutili hlavami a mavali rukami ako dive.

...Dalsi dokaz, ze laska si cestu vyberie sama....

Prisadla som si k Jacobovi pozdravila. On na mna zmetene pozrel, no odzdravil tiez.

,,Pozname sa ?" opytal sa s naznakom usmevu.

Skor ako som stihla odpovedat uz hovoril dalej :

,,Ahaaa, uz viem. Ty si Medison. Mame spolu anglinu."

,,Ano, som Medison...a nie. Nechodim na anglictinu. Som skor na jazyky ako spanielcina. Nemame spolu nic."

Roztomilo sa usmial. ,,Ale mohli by sme mat."

Citila som, ako sa mi cervenaju lica, a bola som velmi vdacna ludom ktory zabespecovali osvetlenie. Lebo v miestnosti bola dost velka tma.

Nevedela som, v akom zmysle mysli ',,nieco" mat', no predpokladala som, ze si zo mna len robi srandu.

Napokon sme sa cely vecer rozpravali.

A i ked sa to dievcatam vobec nepacilo, a boli zklamane, ja som bola nadsena. Oblubila som si ho. Mala som ho rada ako priatela. Stal sa mojim najlepsim kamaratom. Travili sme spolu takmer vsetok cas. Ani jeden z nas sa o nic viac nepokusil, a neprekazalo mi to. No Jasmina uplne salela. Vravela mi, nech ho necham tak, alebo ho pobozkam.

Na to Milie povedala, ze mu mam strcit jazyk az do krku.

Potom sme sa klasicky vsetky zasmiali.

- Perverzacka Milie mala na vsetko nejaku pripomienku, poznamku.

Vsetko bolo perfektne, az kym som raz neprisla k Owensovcom domov.....vtedy sa vsetko zmenilo....

Do sveta dospelych...Kde žijí příběhy. Začni objevovat