Po prvých mesiacoch chodenia zvykne chlapec predstvit svoju frajerku rodicom. Ja so Stievom sme tento krok radšej vynechali. Dalšie stretnutie s jeho rodinou by pre mňa znamenalo o niekolko horsich katastrofálnych zazitkov viac.
A to som rozhodne nepotrebovala.
Od vtedy, čo sme ja a Stieve spolu, zažili sme neprijemnych situacii už dosť. Bola som presvedcena, že ich je dosť do konca mojho života.Hahaha.... Nie. Ani zďaleka som netušila, čo všetko sa mi ešte prihodi....
V mojom 17 rokov trvajucom, komplikovanom zivote doslo už viacerým krizovim chvilam.
Ako keď som mala 10 a po prvý krát dostala PMS (odzrkadluje sa to na mojej vyske).
Prvý, za kým som utekala bola moja starsia sestra. Neverila mi. Ona ,,sa stala zenou "-(ako to nazvala moja mama) keď mala 14.Moja sestra - Pamella ma tak o pol metra viac ako ja. Je odo mňa o 6 rokov starsia, a robi modelku v Londyne. Okrem toho tam studuje na Oxforde marketing a jej manzel sa chce stat lekarom.
Brali sa v len minulý rok. V našej rodine máme taku už niekoľko generacii trvajucu tradiciu..... Ženicha alebo Nevestu musia prijat rodicia do rodiny. Poviete si, ze ich mentalita vyzera nejako takto : ,,Vska ked ho miluje a bude stastna - len do toho !" No nie...Zalezi im na inych veciach....
Majetok (kvôli zabezpeceniu) . Vzhlad (kvôli vnucatam - hoci Pamella chce deti až po ukonceni svojej modelkovskej kariéry). Konexie. Predpoklady. Vzdelanie....Moja matka je celkom sklamana mojím vzrastom. Ocakavala že budem (ako zvyšok mojej rodiny) vysoká a chuda. No ja... som drobna a mam okruhly zadok aj hrudník. Zeny u nás v rodine sú zástankyňami tvrdenia, že vyskoke, hranate zeny sú plnocenymi zenami.
Do našej famílie absolutne vobec nezapadam.
Po 1):
Keď dostala moja sestra PMS, nikto to nespochybnoval a hned ju vybavili ,,potrebnymi vecami". Ona na to nebola sama. Nemyslela si, že krvácanie zastavi leukoplast, a nesla tak do skoly v bielych nohaviciach. Nikto ju tam neodfotil, a nikto jej fotku nezverejnil.
...A pochybujem že sa to stalo ešte niekomu inemu z našej ,,dokonalej" rodinky...2):
Moja mama, sestra, teta, babka, a dokonca aj sesternica s mentálnym postihnutim studovali na nejakej vyznamnej skoly... či už to bol oxford alebo hoc čo iné.3) Dosť silne pochybujem, že
a) by moju mamu prichytili s otcom v posteli jeho rodicov. A to už nehovorim o tom, že 100% nebola za milovana do otcovho dvojcata. Obaja moji rodicia pochádzajúci z rodin bohatych a vplyvnych politikov. Predstava, že by spolu vôbec spali pred svadbou jeho pre nich absurdna. Asi preto sa brali už v 23-och rokoch. A Pamella sa vydala dokonca o rok mladsia.
b) by si moja mama pomylila svojho frajera s jeho bratom.
Ale tie najhorsie veci sú asi najlepsimi, čo sa kedy stali. Lebo on ma miluje. A nikdy by ma nenechal padnúť na dno. Dokonca ani spadnúť na schodoch!! (Pri mojej sikovnosti aj na rovine).
Nikdy je silne slovo. Ktore v tomto ojedinelom pripade plati.
ČTEŠ
Do sveta dospelych...
RomanceV mojom svete bolo vsetko ako ma byt. No uz nieje... Uz nikdy nebude.Nemoze byt. Nie po tom co sa stalo... No, ktovie, mozno aj pre mna niekdo napise stastny koniec... Lebo kazdy si ho zasluzi. Az neskor som zistila ze zivot je taky, akym si ho urob...