Het voorstellen van Lilly

4 0 0
                                    

Hey allemaal mijn naam is Lilly ik woon samen met mijn ouders en kleine broertje van 3 jaar oud. Mijn ouders zijn bijna nooit thuis want ze gaan vroeg in de ochtend naar hun werk en komen dan pas na het avondeten thuis. Dat betekent dat ik het meeste van de Tijd met mijn broertje zit hij gaat in de ochtend voor dat ik naar school ga naar de opvang en als ik van school kom haal ik hem ook gelijk op van de opvang. Soms als me ouders vrij hebben dan hoef ik ook niet op mijn broertje te letten ze geven me letterlijk geld aan me om iets anders te doen dan op mijn broertje te letten. Meestal bewaar ik het geld en ga ik zelf naar een parkje toe om daar te zitten. Naast op mijn broertje passen hou ik van stilte om me heen en muziek te luisteren ik hou ook van lezen en tv series/films te kijken. Omdat ik van stilte hou betekent het niet perse dat ik niet van drukte hou ik kies stilte wel over drukte maar als er kinderen bij mij in de buurt zijn dan vind ik het ook niet zo erg. Ik hou van kinderen ze zijn altijd zo vrolijk. De kinderen bij mijn broertje zijn opvang kennen me allemaal en altijd als ik mijn broertje kom ophalen dan komen ze me altijd een knuffel geven dat is altijd zo schattig. Kinderen van mijn leeftijd vind ik niet echt geweldig want ze Zijn allemaal het zelfde alle meisjes die proberen populair te zijn met al die tonnen make up op en alle jongens die gewoon in het 'clubje' van de Bad boy willen. En over de badboy gesproken zijn naam is Justin en ik weet echt niet waarom mensen hem een Bad boy noemen want hij is echt niet bad ofzo nou dat denk ik. Hij heeft de titel bad boy gekregen omdat hij "volgens de roddels dan" naar bed is geweest met het populairstemeisje van school chloe. Ik geloof het wel want ja chloe is bijna met alle jongens van school naar bed geweest nou dat hoor ik dan van iedereen. Bijna elk meisje van de school vind Justin leuk om zijn titel natuurlijk. Ik mijzelf vind hem wel knap maar dat is alles er staat niet echt iets anders achter.

Nou ik ga nu een beetje van het pad van mijzelf voorstellen maar ja nu weet je meer dan nodig is.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 19, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Tha quiet girl with the Badboy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu