Dunwall şehri ölümcül bir veba ile uğraşırken tüm bilim adamları bu hastalığın yayılmaması için çeşitli araştırmalar yapmaktadır. İmparatoriçenin özel koruması olan Corvo Attano vebaya çözüm bulabilmek için uzun bir yolculuğa çıkar ve geri döndüğünde ise getirdiği haberler pek te
sevindirici değildir.. Şehir yakında karantinaya alınacaktırCorvo kraliçe'ye haberi iletirken yanlarındaki korumaların birer birer kaybolduğunu fark ederler bunu farketmeleriyle birlikte, bir grup suikastçinin saldırısına uğrarlar.
Corvo suikastçilere karşı koymaya Çalışsa da saldırganlar insan sağanaklarının üstünde bir yeteneğe sahiptirler. Corvo'yu bir çeşit büyü ile etkisiz hale getirip gözleri önün de kraliçenin karnına uzun ve parlak bir kılıç sokup kraliçenin kızı emily'i de yakalayıp tekrar bir büyü ile ortadan kaybolurlar.
Artık her şey mahvolmuştu.. Korumak için yemin ettiği kraliçesi gözünün önünde katledildi..
Olayın şaşkınlığı içinde bir süre bakakaldı ve hemen kraliçenin yanına koştu aynı zamanda da istihbarat şefi de alt kattan yanlarına koşarak gelip Corvo'ya: Kraliçe'yi öldürmek ve kızını kaçırmak sebebiyle tutuklusun dedi..
Peki ya corvo napıcaktı şimdi.. Bir grup suikastçi ordan oraya ışınlanıp kraliçeyi öldürüp gitti mi ? Aah ne kadar aptalca bir savunma olduğunu anlayıp kaderine razı geldi ve ellerini uzattı...
Korumalar da zincir kelepçe takıp onu hapise attılar.
Günlerce olayı düşündü ne kadar saçma ve inanılmazdı.. Neden Kraliçe'yi öldürdüler ve de üstüne üstlük kızını kaçırdılar intikam damarları kabarırken bir ayak sesi duyup kapıya hızlıca baktı.
Gelen bir gardiyandı görünen o ki ona yemek getirmiş. Gardiyan Corvo'ya: " bir dosttan " diyip hücrenin önünden hızla uzaklaştı..
Corvo acıkmıştı bunca olaya iştahı kalmamış olsa bile gücünü toplamıydı tam yemeğe uzanıcakken kasenin yanında küçük bir kağıt olduğunu farketti
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz'
Fantasyİhanetin ve şerefsizliğin kol gezdigi bir ulkede corvonun yaptigi surukleyici ve dramatik bir savaş..