Gelen samuel olmalıydı.. ihtiyar adam teknesini yanaştırdı ve; "ismim samuel seninle tanışma şerefine erişmek isteyen iyi insanlar adına çalışıyorum, buraya gelebileceğini söylemişlerdi ama hala buna inanmakta güçlük çekiyorum. Seni onlarla buluşmaya götüreceğim hemen nehrin aşağısına" dedi..
buna istinaden corvo; "Pekala ihtiyar, gidelim. " dedi..
Yaklaşık yarım saat süren bir tekne yolculuğu sonunda imparatoriçeye sadık kalanların gizlendikleri yere vardılar.
Samuel; "Burası Avcı Oyuğu Barı, Pek işlek değil. Nüfusun yarısı veba yüzünden öldü. İmparator Naibi'nin burnunun dibindeyiz ama hiç bir şeyden haberi yok.. Tabi eğer biri yaptıklarımızı anlarsa gözetimde'kiler bizi kılıçtan geçirir. Hem sen de artık kaçtığına göre, İmparator Naibi şehri didik didik eder. " dedi..
Tekneden indikleri sırada Samuel; " Seni Amiral Havelock ve diğer sadık kalanlar ile tanıştıracağım. Amiral dikkate alınması gereken biri. Adını temize çıkarıp leydi emily'i bulabilecek biri varsa o'dur. "
Havelock'un yanına vardıklarında Treavor Pandleton ile koyu bir sohbete daldığını gördü..
Treavor Pandleton; "Küçük örgütümüzde soyluluğu temsil ediyorum ama avcı oyuğu barında hepimiz eşitiz dedi. "
Havelock; "İnfaz riski olduğu için, genç Leydi Emily'i bulup onu taçlı bir İmparatoriçe olarak görmekte kararlıyız.. Büyük planlarımız var ama sensiz hiçbir şey yapamayız. Senin yeteneklerine ve savaş becerilerine ihtiyacımız var. Bize yardım edersen İmparatoriçeyi gerçekte kimin öldürdüğünü bulmanda yardımcı oluruz.. "
Havelock bir şey daha söyleyecekken Amiral; "Özür dileriz, yorgunluktan ölüyor olmalısınız. Bu konuyu siz dinlendikten sonra konuşuruz.. Yatağınız en üst katta çok lüks değil ama şimdilik idare etmelisin. Yatağa gitmeden önce Piero ile tanışmanı öneririm. Bazen zapt edilemiyor ama beynini çok çalıştırdığı için gayet normal " dedi..
Piero çağın en ileri gelen bilim adamlarından biriydi.. Teknik konular açısından tam bir sanatçı üstelik corvo'nun ihtiyacı olabilicek her türlü techizatları hazırlayabilirdi..
Corvo tam piero'nun atölyesine girdiğinde onun homurdandığını gördü; " Hayıırrr ! Şimdi olmasın balina yağı bitmiş.. Ben bunu tutarken yukarıdan bir tank daha alabilir misin ? Dikkatli ol, yağ çok dengesiz. Patlarsa ortalık fena dağılır. "
Corvo denileni yaptı ve matkap şeklindeki değişik tasarlanmış cihaza masmavi parlayan balina yağı tankını yerleştirdi.. İhtiyar bilim adamı matkapla bir maske tasarlıyodu; " görüyor musun? Suikastçi maskesi. Aranan bir adamsın ve yüzünü şehirdeki herkes tanıyor bu maske ile terör estirebilirsin..
Maske normal bir şeye benzemiyordu.. Üstünde lensler ve değişik işaretler vardı.. Dürbünlü bir maske fena değil he ..
Piero corvo'ya maskeyi taktı ve bir kaç ayar yaptıktan sonra herşey hazır gibiydi..
Piero; " Senin için daha fazla cephane, silah yapar, teçhizatını güncellerim ama şu anki durumumuz vahim. Şehirde yağma yapıp değerli şeyleri bana ver, ben de kara borsaya satabileyim. Böylece istediğin şeyleri hazırlayabilmek için gereken parayı bulabilirim.. Bitkin düşmüş olmalısın. Git ve biraz uyu. Hayatın yakında çok daha zorlaşıcak uyu uyuyabiliyorken...
Corvo; Haklısın ihtiyar.. Biraz kestirsem fena olmaz.. İyi günler. " diyerek tavan arasındaki yatağına gitmek için yola koyuldu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şerefsiz'
Fantasyİhanetin ve şerefsizliğin kol gezdigi bir ulkede corvonun yaptigi surukleyici ve dramatik bir savaş..