Umut Işığı..

20 1 0
                                    

Corvo kağıdı eline aldı ve okumaya başladı; 

"Kim olduğumuzun şu anda bir önemi yok. Sana inandığımızı bil yeter. İşte Hücrenin anahtarı. Çıktığında sorgu odasına git. Oradaki patlayıcıyı al ve dış kapıya yerleştir. Bomba patladığı an fırla. Nehre yönel ve kanalizasyonlarda izini kaybettir. Orada işine yarayacak ekipmanlar bulacaksın.

Hapishane muhafızlarından biri hücrenin dışına bir kılıç bırakacak.

bol şans. Gelecek olaylar için sana ihtiyacımız var ne olursa olsun yakalanayım deme.. "

Bunun üzerine Corvo anlık öfkeyle kapıya hızla yönelip, masada duran uzun kılıcı eline aldığı gibi 3 muhafızın kafasını vücudundan ayırdı. Sorgu odasına doğru gitti ve denildiği üzere ustaca hazırlanmış bomba düzeneğini kemerine astı. Artık çok sessizce ilerlemeli eğer hapishane alarmı verilirse milyonlarca muhafızı karşısında bulur ve kapıyı patlatana kadar onu etkisiz hale getirirler..

tek bir seçeneği var gibi gözüküyordu.. Hemen havalandırmaya yöneldi ve boruların içinde sessizce ilerlemeye başladı. Yolun sonunda 2 muhafız duruyordu sessizce indi ve arkalarına yanaştı.. ikisinin de işini oracıkta bitirdi ve kapıya sonunda kusursuzca ulaşmıştı.

Denildiği gibi kapıya bombaları yerleştirip geri sayımı başlattı ve varillerin arkasına saklanmaya gitti.

bir kaç saniye sonra bomba şiddetli bir sesle patladı ve kapıyı darmaduman etti.

Corvo hemen ilerleyerek nehre atladı ve kanalizasyon kapaklarından içeri girdi..

İçerideyken siren seslerini ve muhafızların koşarken çıkardığı sesleri duyabiliyordu onu atlarken kimse görmemişti her yerde olabilirdi..

Sessizce ilerlemeye devam etti ve bir patırtı duydu sonra bir viyak sesi, yolun sonuna vardığında bir ordu dolusu sıçan ile karşı karşıya kaldı.. Sıçanlar yukardan atılan cesetleri afiyetle yiyordu ceset saniyeler içinde yok oldu bu kadar yozlaşmış sıçan sürüsüyle baş edemezdi. Sıçanlara akşam yemeği olmamak için bacağı tele takılı kalmış olan cesedi omzuna aldı ve sıçan sürüsünün önüne atıverdi..

Sıçanlar çıldırmışçasına cesede koşturup yemeye başladı, Corvo da yanlarından koşup ilerlemeye devam etti..

Merdivenlerden çıktığında bir sandık gördü ve üzerinde bir mektup vardı..

İMPARATORLUK MUHAFIZINA'

"Selamlar Corvo. Ya da bu ünvan senden haksızca alınmadan önceki haliyle İmparatorluk Muhafızı mı demeliyim ?

Bizler imparatorluk ve gerçek imparatoriçeye sadık bir grubuz ve seninle tanışmayı çok istiyoruz. Senin için Adalar'daki en iyi malzemede yapılmış bu silahları al ve Kuş Cenneti Nehri'ne açılan tünellerin yanındaki adamımız Samuel ile buluş.

Geç olsun güç olmasın. Amaçlarımız aynı... "

Corvo denildiği üzere tünelden çıktı ve denizin ortasında bir teknenin ona yaklaştığını gördü...















Şerefsiz'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin