part2

462 16 24
                                    

Kötü sandıklarımız aslında iyi mi?

Katiller kötülük mü yoksa iyilik mi yapıyor insanlara?

peki ya, mutluluk?

Herkesin uğruna savaştığı mutluluk bir yalan. Insanlara yaşamak için bir amaç gerekti ve mutluluğu uydurdular. Mutlu olmak için yaşıyorlar.

Ben ölmek için yaşıyorum.

Mutlu olmayı da denedim. Onu da elime yüzüme bulaştırdım.

Sitem ettim, hırpaladım sonunda bende hırpalandım. Herşeyi kendi ellerimle yaptım, kendi ellerimle bozdum.

Kendimle geçinemiyorum. Çok şanssızım. şanssızlık ne ki? şansa inanmak mantıklı bir iş mi?

Ne düşünüyordum ki..

Ruhunu bedenine satan biriyim. Bu yüzden bedenim değil, ruhum üşüyor.

Insanlar bedenim için sıraya girdiler. Ruhumu düşünen yoktu.

Elimde olsa, Tanrı'yla sevişirdim.

Bedeni bakire ama ruhu faişe insanları umursamaktan kendimi alamıyorum. Ruhlarının faişeliği dikkatimi çekiyor.

Eskiden aşk için sevişilirdi. Şimdi zevk için sevişiliyor.

Dünya değil insanlar saçma. Sorsanız hepsi namus timsali, sevişseniz hepsi birer porno yıldızı!

Kadın bakire değilse faişe damgasını yer.

Erkek bakirse 'ezik' denilir.

Kadın sevişmez, ayıp.

Erkek sevişmezse ayıp.

Insanlar çok cahil!

Bu yüzden onlardan hep nefret edeceğim. Dünyanın farkına vardığım için, kendimden nefret ettiğim gibi..

Nefret benim en güçlü duygum. Ruhumu hapseden bedenimden bile güçlü.

Ruhum; 2. el dükkanından alınmışcasına eskimiş hissediyorum. Ruhum ya çok yaşlı ya da çok yorgun. Kalbim taşlaşmış. Kimseyi sevemiyorum, özlemiyorum.

Seviştiğim ruhların sehpalarına ücretlerini bırakıyorum. Bu yüzden hiç zengin olamadı ruhum. Her gece bakire bedenlerden çıkıp gelen ruhlarla buluşuyorum.

Hepsiyle seviştim.

Bedenlerinin haberi bile olmadı.

Bir gün çok yukarı çıkacağım. Bedenimi aşağıda bırakıp Tanrı'ya ulaşacağım. O zaman dünya korkacak benden.

Ruhlardan bir ordu kuruyorum. Hepsi benim faişelerim.

Bir adam dokunabildi yalnızca ruhuma. Herkes bedenim için savaşırken o ruhumun elinden tutup düştüğü yerden kaldırdı. Herkes bedenim gibi geçiciyken, o ruhumla ölümsüz olmak istedi.

Sonra yanıldı, bedenimi istedi. Onu öldürdüm.

ruhlardan değil, bedenlerden nefret ediyorum. Aynalardan da nefret ediyorum. Ruhumu gösteren bir ayna icat edilene kadar da nefret edeceğim.

Kaşları yolunmuş oğlan çocuğu gibi acıyla karışık hüzünle bağırıyor ruhum. Hiç bir beden duymuyor. Bu yüzden, uyuyorum. Geceler benim dostum. Karanlık sanki gerçekleri haykırıyor yüzüme. Bu yüzden karanlıktan korkuyorum.

Siyah, benim karanlıktaki muhbirim. Bu yüzden onu seviyorum.

Siyah,benim. Ben, siyahım.

Bu yüzden kendimden de korkuyorum.

Paramparça olmuş ruhların arasında gezinmeyi seviyorum. Acıları güç veriyor. Yapabileceklerimden korkuyorum. Ruhumdan korkuyorum. Ruhum bir kadın tüccarı. Faişeliği meslek edinmiş ruhları pazarlıyorum.

Iki tane ben var. Bedenim ve ruhum. Aslında hangisi olduğumu kimse bilmiyor; gizliyorum. Bedenim, ruhumun üzerine örtülü etten bir örtü. Bedenimi de kıyafetlerle örttüm. Öyle gerekti. Halbuki çıplak olmayı daha mantıklı buluyorum. Herkes çıplak olsaydı, insanlar kıyafetlerle örtülmüş bedeni değil ruhları merak ederdi. Ruhları isterdi. Şimdi herkes yalnızca bedenleri istiyor.

Genel düşünce "beni sevsin" olmalıydı "benimle yatsın" değil.

Aşkı, sevgiyi de bu iğrenç oyunda başrol oynatıyorlar. Aşk diyerek sevişiyorlar ama aşktan haberleri bile yok.

Aşk öleli yıllar oldu. Devir sex devri.

Sevişin!

Bedenlerle değil ruhlarla sevişin. Gözlerinizle sevişin.

Aynalardan kaçın. Bedenlere aldırmayın.

Çirkin birini sevin mesela..

Size "güzel miyim?" diye soran birini, yüzüne bakarak değil ruhunu hissederek yanıtlayın.

Evlendiğiniz zaman karınızın bakire olup olmadığına bakacaksınız. Çünkü size bu öğretildi. bunu öğretenler de cahil.

Kızına "sevişme" diyen baba da cahil.

Kadınlar babalarını dinleyip sevişmeselerdi , erkekler kiminle sevişirdi?

Kız kardeşinin sevişmemeleri için kendilerini hırpalayam erkekler , sizin seviştiğiniz kadınların da aileleri var.

Bir faişeye saygı duyun. Onların da yaşadığı çok şey var. Hayatı bir de faişenin ağzından dinleyin. Neden faişe olduklarını anlayacaksınız..

Her insana kolaylıkla faişe demenizi de anlamıyorum. Faişenin anlamını bilmiyor musunuz?

Faişe: para karşılığı sevişene denir.

Peki, zevk için sevişen bir erkeğin faişeden ne farkı kalır? Siz faişelerin erkek halisiniz.

Bir de aşık olduğunuz kadınla sevişmeyi deneyin. Bedenine değil ruhuna dokunun.

Sex aşk için aşıklar için var.

Cam BardakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin