2

9 2 0
                                    

Seara trecuta am stat de vorba pana tarziu cu Matt, si acum stau si ma gandesc ce sa mananc si decid sa imi fac niste paste carbonara fiindca e 12:30 si am sarit peste micul dejun. Ce sa fac si eu.

Pe la 14 zicea Eric ca ma suna, asa ca decid sa ma imbrac:

Pe la 14 zicea Eric ca ma suna, asa ca decid sa ma imbrac:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Nu la mult timp dupa imi suna telefonu, era Eric.

      "Vezi ca am plecat , te iau din fata casei?"

"Da, pupici!"

Ca sa nu interpretati, Eric imi e doar un prieten si ca sa va zic pe scurt o mica descriere: are 23 ani, par saten si  ochii verzi. Este cu un cap mai inalt ca mine si avem cele mai frumoase amintiri. Vara asta vreau sa imi fac si mai multe, mai ales ca suntem ca fratele si sora mai mica *cu 3 ani mai mare ca mine* .

Am iesit afara si il asteptam, si de la coltul strazii ii vad masina cu geamuri fumurii.

-Hai urci?spune si iese din masina si se uita la mine.

-Da!spun si intru in masina.

-Unde vrei sa te duc draga mea prietena?ma intreaba in timp ce porneste de pe loc.

-Hmm, am pofta de donut !spun zambind.

-Super, ca si eu voiam sa mergem sa stam undeva..aveam o presimtire ca are ceva important sa imi zica, dar ce?

Ajungem in fata la Donut Library, si intram sa vedem ce ne luam.

Ne luasem amandoi cu ciocolata, si stateam la masa si vad cum bea din milkshake si nu zicea nimic.

-Ok,  zi-mi ce ai patit?sparg tacerea dupa cateva minute bune cat m-am.uitat la el.

-Promiti ca orice ar fi vei ramane langa mine?spune si imi prinde mana in a lui. Am simtit ca era suparat si vedeam acei ochii verzi aproape in lacrimi.

-Iti promit Eric, doar spune-mi..

-Mi-au murit parintii..spune lasand capul in jos si isi musca buza.

-Cum??spun tresarind.

-Da Emy..nu mai sunt..

-Imi pare foarte rau, o sa iti fiu alaturi cu ce ai nevoie, indiferent ce ar fi sa imi spui si o sa vedem ce putem face!

-Mersi..eu o sa ma mut la Matt acasa, el sta singur si are un apartament aproape de unde stai tu, poti veni acum oricand vrei!

-Nu dau buzna in casa altuia!spun si imi beau din limonada de zmeura

~Contra timpului~Where stories live. Discover now