3

8 3 0
                                    

Dimineata urmatoare.

~~Eric

Toata noaptea am stat si m-am uitat la fiinta asta minunata, doar ca nu stiu cum sa ii zic ca eu nu pot fi cu ea impreuna. Am o perioada naspa acum si nu vreau sa o fac sa sufere.Nu stiu ce sa fac cum sa procedez, cat ca ea ma invitat sa stau la ea si imi ofera sprijin, nu am vrut sa inteleaga gresit..
Daca va afla ca nu simt acelasi lucru, o sa ma urasca si s-ar duce o prietenie de atatia ani..o sa creada ca m-am folosit de naivitatea ei, prost am fost ca am acceptat sarutu ala, dar nu regret ca i-am simtit acele buze moi si parfumul ei specific, dar revin la ce ziceam mai devreme..Ce puii mei fac??

-Heii!!ii aud vocea fetei care a adormit langa mine si ma uit la ea. O vad cu o cafea si o farfurie cu fursecuri de ciocolata.

-Nu stiam ca esti asa tacut si ganditor dimineata!spune razand

-Adica? ce vrei sa spui.

-Zic ca ai aprins tigara si ai ramas cu ea in mana.spune si rade. Ma uit si vad ca mai era juma de tigara. Super. o sting si iau cana de cafea de pe masa si iau o gura din ea.

-Ce vrei sa facem azi?spune si se uita cu niste ochii mari la mine. Ok fata asta are o sclipire aparte in ochii.
Nu pot sa ii zic ca merg sa ma vad cu Matt ca o sa vrea si ea si eu vreau sa ii cer un sfat in legatura cu ce ar trebui sa fac.

-Pai uite facem asa, eu o sa plec pana acasa, dar te sun mai pe seara sa iesim. Ce zici?

-Oke, pai pana atunci eu o sa imi chem o prietena sa stea cu mine. Poate cine stie, iesim toti 4 diseara!spune zambind

-Toti 4??spun confunz

-Da, Alexe, Eu, tu si Matt!

-Ok..uite eu trebuie sa plec, iti voi scrie bine?incercam sa caut scuze sa plec. Ma incalt si cand sa ies aud:

-Bine, pupi!

In ce rahat esti Eric..

Urc in masina si pornesc catre Matt.

**

-Frate nu e asa grav..il aud ca spune dupa ce ii spun ca nu pot fi cu Emy

-Cum nu e grav? Eu nu m-am gandit niciodata ca pot sa am o.relatie cu Emy!

-Alege..ii spui si suporti consecintele ori lasi totul asa cum a picat si o sa vada ca nu simti nimic, cat ca o sa te urasca!

-Si varianta 3?

-Uite esti varul meu, dar uneori imi vine sa te bat la cat de prost esti..

-Ce vrei sa fac daca ea m-a sarutat..a crezut ca ..

-O sa vrei sa fii cu ea, pentru ca ea in tine are incredere..de ce te-a chemat la ea?Ca te vede ca pe un prieten?Nu!Te place si tu esti un prost si daca o vei rani o vei vedea mereu trista...

Toate ca toate dar are dreptate..trebuia sa imi dau seama..ea deaia e langa mine ca am apelat la ea si nu la alte persoane si s-a simtit importanta..oricum este pentru mine dar nu pot fi cu ea dupa ce s-a intamplat..

-Vezi ca ai primit mesaj..vocea lui Matt se aude pe fundal . Ma uit si vad ca era de la Emy

"Pe la cat vreti sa ne vedem?"

"A venit Alexe?"

"Daa, este 13, si pe la un 17-18 ne gandeam sa iesim in parc"

"Fa cum vrei"

Da am raspuns sec..nu am ce sa fac..mai bine ii zic adevarul si suport tot ce se va intampla

"La 17:30, sa fii in fata blocului singura, vreau sa iti zic ceva"

~Contra timpului~Where stories live. Discover now